guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

Mindenkinek vannak meleg barátai, maximum nem tud róla!

2011.05.16. 15:38 oDeeey

Néhány nappal ezelőtt egy újabb barátomnak mondtam el, hogy meleg vagyok.

Tettem ezt azért, mert megbízom benne, illetve mert rákérdezett, hogy a csajokkal hogy állok...

Amikor kimondtam akkor nagyon meglepődött, és sokat meséltem neki arról hogyan jöttem rá, illetve miket éltem át. A cím mondatát is idéztem neki, és így máris belátta, mert például rólam sem gondolta volna.

Mondott pár embert, ismerőseink közül akik "gyanúsak" számára, egyet meg tudtam erősíteni, mert ismertem egy meleg oldalról.

Nagyon sok ember akár egész életét úgy éli le, hogy titokban meleg. Nem tudják róla a barátai, sem a családja... hát én nem vagyok ez a típus.

Úgyhogy tényleg szemléletet kellene váltani, mert számítások szerint minden tizedik ember meleg, szóval akkor olyan elvont dolog ez, és annyira elfogadhatatlan?!

Amikor egy buszon ülsz, (pl. te kedves olvasó) egyszer gondolj majd bele, hogy vajon hány meleg lehet a 40 fős buszon!! Szerintem nem 1!!

Következő cikkem a melegek gyermekvállalásáról fog szólni, az én szemszögemből.

2 komment

Címkék: barátok homoszexualitás meleg titok vállalta előbújás

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr982908354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisPoczok · http://kispoczok.blog.hu/ 2011.11.18. 01:09:52

Szia blogoló!
Én sem vagyok az a típus, aki úton-útfélen híreszteli magáról, hogy meleg, de egy hegyomlásként éreztem a teher lezúdulását magamról, amikor elmondtam néhány IGAZI barátomnak, illetve húgomnak és öcsémnek, unokahuginak azt, hogy meleg vagyok. Elfogadták és a párommal együtt várnak engem, ha hívnak magukhoz. A te-ből Ti lett. Ez csodás érzés, hogy már kettőnket vesznek egy kalap alá, mert összetartozunk. :)
A családom többi része a hiszti miatt most hanyagolható. Előttük titkolom, amit úgyis sejtenek, de nem kérdeznek rá, én meg persze nem erőltetem.
Majd nézlek a buszon, hogy tudd: már ketten vagyunk. :)

oDeeey 2011.11.18. 17:58:32

@KisPoczok: Szia!! :) Akkor majd várom, hogy találkozzon a tekintetünk ;)

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása