guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

BLOGSZÜLINAP! 1 éves lett a blogom!

2012.04.14. 00:11 oDeeey

50. bejegyzés: 1 éves lett az Élni, és élni hagyni blog. Ilyenkor tűnődik el az ember, nahát hogy rohan az idő, ma van pontosan egy éve, hogy elkezdtem írni ezt az internetes naplót. Eltelt egy év, ami alatt sok mindent megosztottam veletek, most ezt szeretném egy kicsit feleleveníteni.

happybirthday.jpg

A blog indulásakor szinte csak személyes bejegyzéseket láthattatok tőlem, többek között arról, hogyan fedeztem fel homoszexualitásom, vagy épp hogyan mondtam el édesanyámnak. Az előbújáson és az aggodalmaimon túl kitértem arra is, szerintem miért utálják a melegeket, vagy épp véleményt nyilvánítottam a gyermekvállalás és azonos neműek közötti házasság ügyében. A későbbiekben ahogy jómagam is egyre jobban mélyültem a melegségem megismerésébe, filmajánló rovatot indítottam, olyan meleg filmekkel, melyeket megnéztem és igazán érdekesnek találtam. Folyamatosan igyekeztem fejleszteni az oldalt, új design-t kapott, új funkciókat vezettem be, személyes üzeneteket fogadtam tőletek, szavazásokat indítottam.

Akik esetleg csak nemrég fedezték volna fel az írásaim, (egyre többen) azoknak és a nosztalgiázni vágyóknak, esetleg a sok idővel rendelkezőknek itt egy link, amire kattintva az összes bejegyzésem megtekinthető, dátum szerint rendezve. 

Sikeresnek mondhatom a blogot, és ez boldogsággal tölt el. Merthogy örülök annak, hogy a visszajelzések szerint van igény arra hogy írjak, érdekelnek benneteket a fel-feldobott témák. A hozzászólásaitokat is szívesen veszem, mert az én véleményem más szemszögéből eltérő lehet.

Köszönöm Nektek az egy év alatt lezajlott több mint 18.000-es (nem elírás!) oldalletöltést, sok-sok biztató szót, és üzenetet, valamint a támogatást! :)

Az ötvenedik bejegyzést és a szülinapot egy meglepetésvideóval ünnepeljük, így ezzel készültem nektek, az autodidakta módon megszerzett, (ámde eddig még mások által nem sokra értékelt) multimédiás képességeimet használva, köszönöm tehát a kitartó figyelmet, igyekszem a továbbiakban is írni, véleményezni, és figyelemfelhívni. ;) Nézzétek, élvezzétek, és lássátok: a csodát! ;)

Szerettem volna szálló léggömböket is ide az ünnep kedvéért, de a blog.hu keretrendszerében ez technikailag nem megoldható, így csak ide kattintva láthattok egy ilyen verziót. :)

2 komment

Címkék: blog weboldal szülinap meleg fiú

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr964396552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tucat 2012.04.14. 19:42:46

Gratulálok!
Jól fejlődik ez a bloggyerek, egy éves, és máris majdnem teljesen szobatiszta, már csak ritkán vannak rémálmai, amelyek miatt ágyneműt kell cserélni alatta! :D Sőt, ha jól meggondolom, egy ideje nem is tapasztalható az enuresis nocturna egyetlen tünete sem, és a regresszió jeleit sem mutatja a gyerkőc. Helyes! ;) Viszont beszél, és totyog is, hiába, csodagyerek. :D

oDeeey 2012.04.14. 20:32:56

@tucat: Köszönöm szépen!
Igen, fejlődöm, erről az jutott eszembe, amikor múltkor egyik ismerősünk megjegyezte: "hát felnőtt, nem szopik már" ... no comment! :D
és valóban már az ágyat sem pisilem össze, de ne káromkodj ilyen szakszavakkal :D
csodagyerek? Ja! Az! ;)

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása