guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

Terror az iskolában, másság miatt - What's going on?!

2012.03.08. 22:00 oDeeey

Az USA-ban sem minden fiatal élete egyszerű. Főleg akkor nem, ha egy fiú meleg. A következő fiú története azért is érintett meg, mert tulajdonképpen én is ugyanazon megaláztatásokon mentem keresztül, mint ő. Homofób osztálytársak? Nem biztos. Lehet hogy szimplán csak sok rosszindulatú ember - mint az én esetemben.

Mindennapi terror.jonah1.jpg

Egy 13 éves fiú az éjszaka közepén csinál egy videót, melyben elmeséli a történetét, milyen dolgokat él meg már hosszú évek óta.

Papírlapokra írva gondolatait, és ezt a kamerának felmutatva bemutatja elkeseredettségét, leírja, hogy szomorúsága miatt több öngyilkossági kísérlete is volt már.

Nem tudja, miért utálják őt az emberek.

Pontosabban tudja, csak nem érti. Nem érti, hogy csak azért mert ő más mint a többi, miért éri előítélet, és miért kell szenvedésben élnie.

Én sem.

ÉN SEM ÉRTEM, MIÉRT KELL TÖBB SZÁZ FIATAL MELEG FIÚT TERRORIZÁLNI, ÉS SOKAKAT ÖNGYILKOSSÁGBA KERGETNI! MIÉRT?

PEOPLE! STOP BULLYING! - hangzott a mondat a botrányhős LadyGagától, aki szintén felfigyelt Jonah videójára a YouTubeon, illetve egy tinédzser öngyilkossága miatt kampányt indított, valamint megalapította a Born This Way Foundation-t, amit a homoszexuális fiatalok bántásának megfékezéséért hozott létre.

Jonah az abcNews-nak adott interjújában konkrét dolgokat említ meg, valamint a szülei is nyilatkoznak arról, ők mit láttak erről az egészről otthon, sejtették-e hogy a fiuk meleg, valamint mit éreztek akkor, amikor meglátták a videót. A riport itt megtekinthető (angol).

Sokakat inspirált Jonah, hogy ők is elmondják a történetüket, és sorra érkeztek a válaszvideók, a hozzá hasonlóan használt papírlapos technikával.

Én is készítettem egy videóválaszt, bár mivel én anonim módon vezetem ezt a blogot, így az arcomat nem adtam hozzá, és nem papírlapon, hanem papirusz lapon digitálisan üzentem neki.

A teljes Jonah Mowry videó magyar felirattal, valamint az én válaszvideómmal a végén itt nézhető meg:

9 komment

Címkék: homoszexualitás külföld videóblog meleg szenvedés gay fiú előítéletek homofóbia srác lelkiterror

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr184298644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tucat 2012.03.09. 12:07:41

Jonah még nem érti. De te már viszonylag jól ismered a gyűlölet és a kirekesztés anatómiáját és a gyökereit is, ugye? Mert elég sok szó esett már itt, a blogodon erről. Ezért most csak ennyit:

- a jelenség az emberi természetből (annak, az állatvilágból magunkkal hozott ősi, primitív), a falka védelmét szolgáló ösztönkörökből táplálkozik;

- a mai megjelenése enyhén szólva nem semleges világnézetileg (értsd: alapvetően az egyház létezésének a lényegét jelentő vallási dogmákban erősödött közösségi erkölcsi/jogi értékrenddé).

Tehát a küzdelem egyetlen eszköze az értelem és az intelligens (szabad) gondolkodás fejlesztése - lenne. S a fentiekből is következik, hogy ez bizony hosszú menetelés lesz, de annyira, hogy nem tudom, elég ideje van-e a fajnak a megfelelő szabadságszint eléréséhez. Ez sok más, alapvetően globális problémára is egyre sürgetőbben vonatkozik, amelyek megoldásához úgyszintén az állatvilágból magunkkal hozott, s a kimagasló értelmi képességeinkkel támogatott egyéni és csoportos önzésünk és mohóságunk legyőzésére lesz, illetve lenne szükség. Cseppet sem vagyok optimista, ismerve-látva az emberi természet lényegének a merevségét (amelyet a növekvő félelmek is fokoznak), amely elzárja a faj elől az intelligens (!) felemelkedés útját. Ha legalább az értelmes önzés, a célszerű önkorlátozás szintjéig ellátnánk... Ma még csak az orrunk hegyéig, mint egy földigiliszta, vagy egy csiga, és úgy látom, ez bizony jellemzően így is marad még sokáig. Persze, kitartó, szívós munkával javítható a helyzet (nem ezen az úton jár ma kis hazánk se, ellenkezőleg...), csak az idő (a globális folyamatok irányvektora!) ne szorítana annyira bennünket!

ANYWAYS, I LOOK HAPPY, RIGHT? ;)

KisPoczok · http://kispoczok.blog.hu/ 2012.03.12. 20:04:09

Ez egy igazán szép és életrevaló gesztus tőled, hogy egy válaszvideót kreáltál!
Remélem fel fog keresni téged ez az elkeseredett fiú! Bár bízom abban, hogy ez már csak múltidő és már tudja, hogy mennyire nincs egyedül! És valószínűleg rengeteg új ismerőst is szerzett már - veled együtt -, akik segítenek újból felépíteni a lelkileg megtört fiút.

Igazából az elég dühítő, hogy saját közvetlen környezetünkben nem találunk senkit, aki mellettünk lenne életünk nehéz pillanataiban? Ráadásul te és ő is elég fiatalok vagytok ahhoz, hogy ennyi keserűséget, szenvedést, megaláztatást éljetek túl. Más egész életében nem kap annyi rosszat, mint ti az elmúlt években.

Nem tudom, hogy a mai világban még beválik-e a következő megoldási javaslatom. Ha engem csesztettek bármivel is, akkor az engem ért szidalmakat felturbóztam és úgy vágtam vissza.
(Pl. láttam, hogy egy srácnak fogta a kezét! - Persze! És megvolt az egész focicsapat is partjelzőstül!)
Én ezzel két részre osztottam a társaságot. Az egyik része a hangoskodónak ezek után már nem hitt, mivel ha én ezt válaszoltam rá, akkor beigazolta, hogy nem szavahihető.
A másik csoport röhögött a leoltott emberen, mert nem ezt a reakciót várta és lefagyott.

Az én időmben ez még bejött. Nem is nagyon cikiztek, mert verbálisan verhetetlen vagyok. Legalábbis én ezt hiszem. És ez már fél siker! :)

Kitartást a barmokhoz és egy hasznos kapcsolatot kívánok a remélhetőleg már erősebb lelkű fiútól!

KisPoczok

oDeeey 2012.03.21. 22:31:44

@tucat: Ja, értem, sőt mi több, kapizsgálom. ;)
@KisPoczok: Nem hiszem hogy nálam bejött volna az iskolai terror mindennapos szintjén, bár én is tudok keményen vitatkozni mostanság, viszont azt értelmes emberekkel éri csak meg. Szerintem. Aranycsirke. :))

tucat 2012.03.22. 03:27:42

@oDeeey:
Tekintsd bóknak, vagy éppen fricskának, ahogy tetszik, de tőled már el is várom, hogy kapirgáld a dolgot kitartóan. Biztosítalak afelől, hogy az iménti mondatban elírás nem, csak előírás olvasható. :)
Jöhet a saller! Manapság nagy divatja van, jó, ha szokom én is. ;) :D

tucat 2012.03.22. 20:23:32

The time has come...
act.allout.org/go/907?akid=595.885194.6hQfDX&t=2
...and will have come constantly, many-many times again and again... :) But let's make a try. Again and again. One for all, all for one; "Thou shalt love thy neighbour as thyself (...) On these (two) commandments hang all the law and the prophets". I am sure that is true. Or, if you want, this may be a way of our life, but it is we who have to make the decision. And that is the problem, I am AFRAID. Are you too? Are we all? Then what shell we do? ;)

tucat 2012.03.22. 20:28:27

Shall, and not shell, of course. Sorry indeed. I am fever-controlled with serious problems of cooling. :D

tucat 2012.03.30. 17:36:43

What's going on? This:
www.digitaljournal.com/article/322010
Is any comment needed? Sorry, I can't comment this.

szabi03 2012.06.28. 02:35:24

Egyszerűbben : Képzeljünk el egy háromszöget,ami most a táradalmi objektiv tökéletességet és annak rendszerét tükrözi. Ebben a háromszögben mindenki, rizst eszik. Nincs eltérés! Azonban bejön egy ember,aki uborkát kezd enni,a többiek azonnal megdobálják. MIÉRT? Azért mert : az előnyöket nem veszik figyelembe,csak azt nézik hogy most felbomlott a rend és ezt ki kell javitani.. Ez persze nem megoldás,a megoldás az hogy rájönnek előbb vagy utóbb hogy bizony finom az az uborka is. Akinek nem tetszik nem eszi meg de tudja hogy ha az a paraszt csak uborkát eszik,mást nem eszik meg de legalább túléli és ,,eteti" a népet.(Amig a paraszt dolgozik,addig a gazdag eszik). Az én meglátásom szerint : Kiegészitő világot ismerünk mi emberek (hogy azon túl mi van,vagy mi nincs,az most mindegy). Tehát ebből 2 fontos dolgot tudunk következtetni : a melegeknek is ugyanúgy van helyük az életben,mint mindennek. Viszont van egy rossz,de el kell fogadni hirem is. Mint mondtam minden ember,minden tárgy,minden anyag,alkot egy egészet.(SALÁTÁK) ezek közé tartoznak azok az emberek akik utálják a melegeket,akik megölik őket stb.,de kellenek azok az emberek is akik részt vesznek vagy alakitanak felvonulásokat ez és más ellen...és kellenek azok a melegek és heterók is akik ellenzik a felvonulásokat.Nos,ezt olvasva lesznek olyan emberek akik még mindig másképpen gondolják,de lesznek olyanok akik egyeznek ezzel az elmélettel,és lesznek akik rájönnek hogy ha úgy állnak hozzá,hogy ha már kiteregették a szennyest,akkor ne lepődjenek meg ha megszólják.... POZITIVAN! :)

oDeeey 2012.08.15. 16:35:13

@szabi03: Érdekes meglátás! :)) Tetszett!
Én röviden, tömören csak annyit fűzök hozzá: élni, és élni hagyni!

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása