guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

Előbújás, coming out

2011.04.15. 21:51 oDeeey

Miután elfogadtam magam, hogy meleg vagyok, a következő nehéz lépés az, amikor ezt el kell mondani valakinek.

Az egyik legjobb barátom volt az a személy, aki egy esti msn beszélgetés alkalmával kiszedte belőlem. Nagyon féltem, mi lesz a reakciója, sokáig húztam, hogy áh, inkább mégsem mondom el, de azt mondta: "Nincs olyan dolog, ami miatt megutálnálak", Hát jó, kiböktem, hogy "Úgy néz ki, hogy meleg vagyok" Mit szólt hozzá? Annyit, hogy "Ezt volt olyan nehéz elmondani?" Ő ettől ugyanúgy néz rám mint eddig, semmiben nem változtam számára, és semmilyen negatív érzése nincs ettől velem szemben. Nagy kő esett le a szívemről, és örültem hogy így állt hozzá. Sokkal oldottabb beszélgetéseink vannak azóta, és nyilván jó volt, hogy végre valakivel tudtam beszélni erről, nem csak magamban elmélkedni...

Elkezdtem arra készülni, hogy édesanyámnak is elmondjam. Ehhez kellett cirka 3 hónap, hogy erőt gyűjtsek. 2011. február 1-jén délután kértem, hogy üljünk le beszélgetni. (Előző este elkészítettem egy word dokumentumba egy levelet, melyet felolvasok neki. Jobb ötletem nem volt, úgy éreztem simán eléállva csak hebegnék-habognék, ezért kellett egy összeszedett, jól megfogalmazott levél.) Felolvastam a neki írt levelet.

Amikor kimondtam, hogy meleg vagyok, felkiáltott: "MI??!"

Majd folytattam a hátralévő 2 sorral: "Bízom benne, hogy ettől még ugyanúgy szeretsz, és ugyanúgy a fiadnak tartasz, mint eddig, mivel én ugyanaz az ember vagyok, aki eddig voltam"

Sírni kezdett. Zokogott. "Ezt nem hiszem el. Ilyen nincs." - mondta. "Ezért megérte felnevelnem", "Minek is élek" stb mondatok jöttek. Ezután kérdések jöttek, aminek örültem, hogy legalább érdekelte a dolog, és haragot nem éreztem rajta.

Lementem kenyérért egy közeli kisboltba, ezalatt szerintem mindketten sírtunk egy "jót". Hazaértem, és tovább beszélgettünk, mert ez sokként érte, és a felfogáshoz további információra volt szüksége tőlem.

Egész este sírt, rengeteg zsebkendő fogyott. Rémes volt ezt látni, de tudtam, hogy helyesen cselekedtem, mivel őszinte egyenes ember csak úgy lehetek, ha nem kell hazugságban élnem, főleg nem az anyám előtt.

Másnap suli, kivoltam, és így anyu után már eldöntöttem, hogy a legközelebbi barátaimnak, illetve azoknak, akikben megbízom, nekik is elmondom. Igazából a kikészültséget észrevették rajtam, és így aztán elmondtam a legközelebbi jóbarátomnak, és még pár embernek. Mindannyian pozitívan fogadták.

Nagyon tartottam pedig főleg az egyiktől, mert ő kicsit homofób volt, viszont bíztam abban, hogy ha a legjobb barátjáról tudja meg, hogy meleg, akkor változik a véleménye a melegekről, és rádöbben arra, hogy nincs miért utálni.

Hiszen a barátok, haverok az emberi tulajdonságok miatt kedvelik egymást, és több éves barátság után igazán ismer már engem, tudja milyen ember vagyok, az, hogy kiderül hogy nem az a kedvenc színem, mint neki, semmin nem szabad hogy változtasson a barátságunkat illetően. Nagyon örültem neki, hogy ez pontosan így történt, semmi nem változott köztünk, ugyanolyan jó barátok vagyunk, mint az előbújásom előtt.

Ilyenkor, amikor egy barát támogatására van szükség, döbben rá az ember, hogy kik is az igaz barátai.

Következő írásomban arról írok, szerintem miért éri a melegeket atrocitás.

13 komment

Címkék: meleg fiú homoszexuális comingout melegségét előbújás felvállalta

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr872829464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miracle27 2011.04.18. 16:01:56

Azok az igaz barátok akik emiatt sem ítélnek el!
Engem egy barátom törölt csak az ismerősei közül! Ami egy kicsit akkoriban szíven ütött, de azóta minden IGAZ barátom elfogadta a tényt,hogy leszbikus vagyok! Bár az igaz hogy az emberek többsége ezt könnyebben feldolgozza mint ha egy pasi meleg!
De szerintem nincs különbség!
A lényeg hogy az igaz barát elfogad! És Örömmel látom hogy neked is sok az igaz barátod! :)
Anyukád is megfog békélni! Vagy is remélem!
Az enyém az nem is tudom egyesek szerint bele törődött hogy ez a helyzet!
De persze azért még szerintem reménykedik,hogy lesz férjem! Barátom! :)
De legalább nem nyaggat vele, és nem kérdezget!

alealejandro 2011.06.14. 23:47:19

Egyébként tök jó lehet, hogy tudja anyukád ( tudják anyukáitok...). Mennyire téma ez azóta? Hogy néz rád? Miket kérdez? Elmondta a családnak, ismerőseinek?
Sajnos nekem ez a lépcső egyenlőre hiányzik. A barátaim tudják, ismerik őt, szeretik, tisztelnek minket. Fél év után már mindenem meg volt, hogy elmeséljem otthon, de sajnos jött egy súlyos betegség a családban, ami mindenkit lekötött, legkisebb problémám is nagyobb volt, emiatt, minthogy coming out-oljak. Mostmár úgy érzem, hogy közeledik az idő. Egyébként nem félek, ismerem a családomat, és eddig sem ért bántás emiatt, aki szeret engem, a barátomat is szereti. Esetleg van valami ötletetek, tanácsotok arra, hogy hogyan legyek világos, nehogy félreértsenek?
Nem járok meleg helyekre, nem váltogatom a partnereimet, nem érdekel a szex minden fiúval, egyszerűen csak annyira szeretek egy embert, hogy nem érdekel, hogy őis fiú. Nem csinálok semmi erkölcstelent, csak szeretek...

oDeeey 2011.06.15. 16:47:53

@alealejandro: "tök jó" nos sokszor másképp érzem :S Abból a szempontból jó, hogy tudja mi a helyzet velem. Viszont a 3 sírós nap óta egyszer nem jött fel a téma, egyszer sem beszéltünk róla. Akkor kérdezgette hogy hogyan jöttem rá, mikor, mit érzek, miért nem szóltam hamarabb, stb. Illetve hogy apám tudja-e már, mondtam hogy nem, és neki nem is biztos hogy elmondom, majd max. féltesóimtól megtudja, akik még szintén kicsik ahhoz hogy egy ilyet már elmondjak nekik. Szóval család, ismerősök nem tudják, csak anyu, plusz 13-15 barát.
Mindenképpen egyértelműen add elő, és állj ki amellett, amit mondasz, hogy elkerüld a félreértéseket. Amit nyomatékosítani kell bennük, hogy ez nem egy átmeneti láz, ami majd elmúlik!!

drkevin 2013.01.04. 12:49:46

Szia, most engem is megkönnyeztettél,és nagyon meg tudlak érteni, hasonló cipőben járok, csak már 23 éves vagyok, és még magamat sem ismerem vagy nem hiszem el...

Írok egy bemutatkozó levelet, amiből talán kiderül valami...
Én egy 23 éves nyíregyházi srác, de a SOTE-ra járok, 5öd éves medikus... és lehet hogy meleg vagyok? Nem tudom, ciki nem ciki, még nem volt senkim és még szűz vagyok... Próbáltam csajozni, de még nem sikerült, lehet rossz ajtón kopogtatok... mindennek oka van. Biszexuálisnak gondolom magam, mert szeretnék családot, nagyon szeretem a gyerekeket, ugyanakkor a fiúkat is... Érzelmileg sokat jelentenek nekem, velük nagyon fel tudok szabadulni, jól érzem magam velük... Több fiú tetszik mint lány, mindig megnézem magamnak a jóképű srácokat, és sokszor gondolok arra, hogy de lesmárolnám őket, közben még lánnyal sem voltam... Nagyon nehezen nyílok meg, sokáig visszahúzódó, antiszoc voltam, de rájöttem, hogy így nem jó, változnom kell, ha megakarnak ismerni, mert a környezetem nem fog... Nincs sok barátom, és lehet hogy csak barátokat keresek a fiúkban, hogy legyen támaszom, aki(k)nek bármit el lehet mondani ami lelkivilágom minden részét érinti, vagy ezzel csak hárítok, és belemagyarázok dolgokat, és csak azért próbálok csajozni, mert ezt várja el a neveltetésem, és közben meleg vagyok, nem tudom :S. Én érzek, amit érzek, és nem lehet külső kényszer, tudom, de nem tudom "kiket" szeretek jobban, nagyon érzelgős típus vagyok..pedig sok mindenkit tudok szeretni, fiút is lányt is... másik hibám h akiket megkedvelek, megszeretek, nagyon tudnak hiányozni, ragaszkodom hozzájuk... és ezért van sok csalódás és pofára esés, mert sokszor csak egyoldalúak a kapcsolataim úgy érzem, én mindg adok, és nem vagy nagyon ritkán kapok vissza... ezért sokáig nem is mertem kezdeményezni senkinél... Tudom h nem kell foglalkozni a múlttal, a jelenben kell élni... de sokszor nehéz megszabadulni a negatív élményektől...

Lehet ennek oka az is, hogy mint pszichoszociálisan, mind pszichoszexuálisan elkéstem/elferdültem... hogy nem volt kamaszkorom, gimibe semmi magánélet és kikapcsolódás mivel hogy fater nélkül nőttem fel, ezért anyukám mindig otthon tartott, ellenőrzött, hívogatott, sokszor a mai napig is.. .. nem volt egy centi magánszféra sem, és ez nem egészséges...

De ha még 23 évesen se tudom mi van velem, az már régen rossz... és belül egy roncs vagyok, vagy annak érzem magam, és nem tudom kinek merjem elmondani "idegeneken" kívül... ezért jól elfojtom, és nem jó, mert sokszor megveszek, és nem vagyok boldog...

Ki tudja mit hoz a jövő, de én egyelőre egy nagyon jó barátot szeretnék, akivel tényleg mindent meg lehet beszélni, h ne kelljen elfojtanom semmit...

Hisz lassan embereket fogok gyógyítani, először magamat kell, és a lelkemet helyre tenni. Felvállalni nem tudom hogy merem-e, de azt se tudom h meleg vagyok-e... vagy csak hülye...

Nem kevés a 6 év, könnyű kiégni, pláne ha nem áll stabil érzelmi kapcsolatban az ember, legyen az barát vagy barátnő... nem minden a szex, nem vagyok egyéjszakás párti, azért hogy legyen, ne legyen, de már néha jó lenne kicsit elvonulni a világtól és azzal lenni, akit szeretsz... és azért tombolnak bennem is a hormonok.. nehéz uralkodni rajtuk...

Nem akartam panaszkodni, de őszinte vagyok, ez sok mindennek az alapja!

És sokszor magamban sem bízok... :S

tucat 2013.01.08. 01:46:57

Pedig magadban bíznod kell, mert magadat ismered a legjobban.
Mi van?! Ne dumálj vissza, hékás! Hát, dehogyisnem! Csak, mivel nem bízol magadban, ezért nem is hiszel magadnak! Pedig minden kérdést jól tettél fel eddig is, és a válaszok sem maradtak el, sőt, meglehetősen pontosak voltak és világosak. Ha nekem azok, akkor neked is, a manóba! :D
Dehogyis vagy hülye! Ezt verd ki a fejedből, te, kis..., vagyis, mondom, nem vagy az, na! :D
Tényleg nem, ebben légy egészen biztos! Össze vagy zavarodva kissé, ez minden. De ez nem is csoda, mert nem bízol, nem hiszel magadban, ezért totyorgod körbe újra meg újra önmagad lényegét hitetlenkedve, mintha csak szabadulni akarnál valamilyen fertelmes bűntől, vagy halogatni akarnád a rettegett tény felismerését: Úristen! Mi lesz velem? Hisz én biszexuális vagyok! Hogy fogom én ezt a világ elől eltitkolni? Hogy fogom én a betegeimet gyógyítani, ha ez kiderül rólam? Hogy fognak rám nézni? El se jönnek hozzám, félni fognak, hogy elkapják, de a fiatalokat meg a gyerekeket tutira távol tartják majd tőlem, nehogy... valami helyrehozhatatlan baj érje őket, ha megérintem őket! Jézus! Segíts!
Ímhol vagyok, segítek. :)
Bízol magadban?
Elfogadod az önmagadról megismert tényeket?
Tudomásul veszed, hogy az emberek ebben az agyongyötört társadalomban szoronganak, akárcsak te, átgázolnak egymáson, bűnbakokat gyártanak és gyanakvással szemlélnek mindent és mindenkit, aki bármiben (rassz, vallás, nyelv, kultúra, politikai szemlélet, szexuális identitás és/vagy orientáció, habitus...) különbözik tőlük?
Félsz az emberek pillantásától is? Összerezzensz: jaj, mi lesz, ha meglátnak, ha átlátnak rajtam, ha rájönnek, ki vagyok?!
Stb., stb.
Jó, de ki az, akit már igazán közel engedtél magadhoz? Volt ilyen? Például megpróbáltad már valakire rábíznod ezt, a téged is gyötrő, kétségek közt tartó titkodat? Ha igen, mi volt a válasz? (De inkább gondolom, hogy nem volt még ilyen.)
Félsz, oké, értem, hisz ebben a közegben nem könnyű még uniformizáltan önazonosnak lenni sem, hát még ennyire (Mennyire is? Valójában semennyire az emberi lényeget illetően!) kilógni a sorból, persze. De, a fenébe is, akár könnyű, akár baromira nehéz, mégiscsak az vagy, aki, örökké nem rejtőzködhetsz, főleg nem magad elől, mert szép lassan elmúlik az életed, és mehetsz orbánnyugdíjba, hátrahagyva a nehezen megszerzett praxisodat, vagy a műtőt, a labort, tudom is én, mit, és életed végéig azon agyalhatsz, jaj,én szegény, miért maradtam ily egyedül?
Nem kell, miért is kellene egyedül maradnod, doki?
Ráadásul van egy őrült nagy erényed, amellyel a te korodban már nagyon kevés srác büszkélkedhet: érintetlen vagy, de nemcsak testileg, hanem lelkileg is, mint a patyolat, kis haver! Ne is tiltakozz, érzem én, és ebben csalhatatlan a szimatom! Csönd legyen! Most én beszélek! A manóba! Amit mondtam, megmondtam, és nem tréfából, nem is ironizálva, nem gúnyolódásképpen! Hanem teljesen komolyan így érzem, és te is pontosan tudod, hogy jól, pontosan tudod, hogy ez így van, szóval ne merj velem vitatkozni, a keservit! :D Nnna! :D
No, persze, értem én: a többiek már régesrégen így, meg úgy, ezzel meg azzal, már túl vannak száz kapcsolaton... Meglehet, de biztos, hogy a hasznukra vált, mindnek és mindenben? Tanultak? fejlődtek? Ha igen, akkor hogy az ördögbe' lehetséges, hogy egy helyben járnak önmaguk körül: újra meg újra nekivágnak, hogy ugyanazokat a hibákat elkövetve, váltogassák a partnereiket, szakadjanak, kötődjenek, alázzanak, leckéztessenek, hatalmi játszmákba bonyolódjanak, mérgezve testet-lelket, s nem is csak a sajátjukat, he, doki? :D Bizony, ebben sem különbözik a homo és a dicső hetero! Igaz? Az! Na, azé'! :D De tényleg így van ez, doki.

Na, jól van, eleget kaptál, te, szegény, de hiszen nem is akarlak bántani, épp ellenkezőleg: biztatni szeretnélek. Nézz hát bátran szembe a tényekkel, azokkal, amelyekből te magad összeállsz! Mondd, de igaz lelkedre, őszintén, szerinted van értelme bármi másnak? Hm? Ugye, nincs? Nem akarlak befolyásolni..., de ne merd azt mondani nekem...! :D :D :D De tényleg, hát van más lehetősége az ember fiának-lányának, mint megismerni önmagát és elfogadni, netán még szeretni is? Mi van?! Hogy?! Önmagát?! Igen, persze, tényleg ezt mondtam: önmagát. Magadat, doki! Ja! Mer' ha te nem, akkor ki a búbánat, he? Hát, ja, a búbánat, de az aztán igazán makacs szerető, nekem elhiheted! Ha egyszer melléd szegődik, s még táplálod is a bizalmatlanságod félelmeivel, úgy megszorongatja még a coronariádat is, hogy levegőt is csak ambuballonból kaphatsz, s az ishaemiád is akkor zendít csak rá igazán! Mer' az meg rokona ám Szorongató Szörnyellának! Nem is távoli! Az ördögbe is! Higgy nekem, hékás! Szóval ne hagyd, hogy melléd bújjon az a hideglelős, nyirkos bőrű mikózisos szörnyeteg, a szorongás! Könnyen elűzheted, és szerintem tudod is a módját: derűvel, mosollyal, és olyan dolgokkal, amelyeket te kedvelsz, s ő iszonyúan utál. Mert ő mindentől irtózik, ami téged jó kedvre derít, legyen az sport, egy jó mozi, egy színdarab, egy erdei kirándulás, egy séta, vagy bringatúra, egy kis foci, vagy kosár a haverokkal (bár lehet, hogy ez eleinte nehezen megy, mert a szeretőd, hű társad, a szorongatós frász, míg el nem űzöd, a nyakadban ül, és félsz a csapatsportoktól, azért is, mert ott vannak a tekintetedet vonzó, s ezzel a lebukásodat kockáztató "nagyfiúk", meg azért is, mert ugyancsak szarul esik, ha beszólnak, hogy "te faszkalap, hát ezt a helyzetet is elkúrtad, wazze...", s az ilyen, éppen tőlük, rém rosszul tud esni...

Szóval, doki, örülök két dolognak is: az egyik, hogy beóvakodtál ide, mint láthatod, a farkasok odújába, hammm! :D A másik pedig, hogy jól beolvashattam neked, és remélem (ez lenne harmadikként a ráadás), értékeled, meg élvezted is a fejmosást! Azt ugyan nem állítom, hogy ezután nem korpásodik a hajad, de a fejed belülről talán tisztulásnak indul egy kicsit.
Ja, még valamit: ha eddig nem tetted, ezután se jusson eszedbe az alkoholt, vagy bármilyen idióta drogot eljegyezni, és az ágyadba vonszolni, vagy akár csak "járni" vele! :D Annál bármi jobb, de hiszen ezt neked épp nemigen kell magyarázni, ugye?
Fel a fejjel, a mindenit, doktor! Mi lesz, ha én is ott leszek az első pácienseid között? Lazulj el, mert én messziről kiszúrom a szeretődet, Szorongatós Szörnyellát! Bizony, a bőröd látványából, az érintéséből (kézfogás izzadt tenyérrel, bizony!), a szagát, a vibráló tekintetet, a lesunyt, a tekintetemet kerülő pillantásokat, a hol tág, hol beszűkülő pupillát, a kapkodó beszédet, a hadarást, a nyaki izmok "büszke fejtartású" :D contractióját, a fülcimpa vörösre váltását, a magas tensió látható jeleit, a vér glükóztartalmának az emelkedését..., mindent, de gyorsan ám! És akkor mi lesz a beteg bizalmával? Hogy fogok meggyógyulni a remegő kezeid között, hékás? He, doki? :D

Na, jól van, tényleg ne haragudj rám! Szerettelek volna egy kicsit felvidítani, de valóban volt olyan szándékom is, hogy megnyugtassalak: az égvilágon nincs veled semmi baj! Sem-mi, így lassan mondom, szótagolva, hogy biztosan megértsd. :) Tényleg semmi, légy biztos ebben! Egy ilyen állapotú társadalmi miliő szocializációs káoszában nem is olyan könnyű az embernek hitelesen megismernie önmagát, mert a túlélési félelmei iszonyúan eltorzítanak, sőt gyakran visszatartanak minden, belülről érkező információt, és a kívánalmaknak való megfeleléshez igazítják őket, elfedve így a valós, autentikus személy lényegét még önmaga előtt is. A heterók is ilyenek ám, csak nekik azért egy okkal kevesebb jutott a rejtőzködésre, álszent önámításra, ezért felszabadultabbak is, de ez veszélyekkel is jár, s ezt ők sem tudják... Tekintsd hát ezt az adottságodat a sors egy kegyes ajándékának! Mi?! Nehogy leordítsd a hajamat, mert komolyan mondom! Te egy olyan, érzékeny, és az átlagosnál lényegesen jobban bekapcsolt jobb haemispherát kaptál, amilyennel a heteró srácok nem rendelkeznek, innen a cognitiv és emotiv élet számos különbsége is, és ennek rengeteg előnye van, doki, bár az is igaz, hogy semmi hátránya. :D

De most tucat aludni vágy, mert két napja fent van, és már nemigen tudja, mit beszél - nyugi, eddig tisztában volt vele, s ha hülyeségeket beszélt, azt szándékkal tette - de szerinte(m) nem tett ilyet. Tudod, doki, vannak a hülyék, akik okoskodnak, és vannak az okosok, akik..., ja. :) Mi van?! Nem tudod, hogy én melyik bandához tartozom?! Hallatlan! Még ilyet! Na, nyugi, én se mindig, de azért én legalább csípem annyira ezt a kis hülye fazont, tucatot, hogy előbb-utóbb mindent megbocsájtok neki. Szert is engem, a kis huncut! Mi?! Most meg aszondod, hogy szkizoid?! Na, nem, ez már sock! Most megyek aludni, izibe! :D

Remélem, nemcsak jól szórakoztál, hanem egy kicsit meg is nyugodtál, és talán a továbbhaladási irányt is hatékonyabban keresed - önmagadban! És meg is kedvelhetnéd magadat, doki, mert én innen, a messzeségből is tisztán érzem, hogy minden okod megvan rá! Próbáld, és adj lehetőséget másoknak is, hogy kedvelhessenek, vagy éppen, urambocsá, utálhassanak téged. Lesz ilyen is, olyan is, szívük joga, de csak így tudhatod meg, hogy kellesz-e valakinek igazán (jó, ezt még megsúgom: én tudom, hogy igen, de ennél többet nem segíthetek, mert a főnököm kirúg - igen, én vok Gábriel, a hírvivő angyal, de pszt, egy szót se senkinek! :D) Ebből az tényleg komoly, hogy tisztán érzem benned az embert, a szerethetőt. Érezd bátran te is, és engedd, hogy mások is segítsenek ebben, akár az utálatukkal, hisz arra is szüksége van az ember fia-lányának az önismeretéhez, nemde? De! Na, azé' akkor ezt megdumáltuk.

Tucat aludni tér. :)
Elfogadod ezt, ugye:
({)
Kösz, hogy megtehettem, jól esett! :) Nem gúnyolódom, nyugi! Tényleg nem! Vagyis tényleg igen, azaz nem, mármint, hogy izé..., szóval..., a fenébe, majd kihámozod, hisz mégiscsak te vagy a doki! És nem szép tőled, hogy ennyire zavarba hozod a szegény beteg tucatot..., tucat beteget..., á, megyek! :D

tucat 2013.01.08. 02:42:10

@drkevin:
Még egy szóra csak!
(Az ördögbe is, te vén szenilis tucat! De Belzebubra mondom, magamnak, ha jó szándékomat hibák halója övezi, megbocsájtani mindig kész vagyok. De hagyjuk el a jó Shakespeare stílusát, váltsunk prózára, hisz késő van! Vagy korán? Eh, korán, sharija, vagy mózesi intelmek, egyre megy! Térj a tárgyra, tucat, te vén csibész!)

Azért is légy büszke magadra, doki, mert nem akármilyen teljesítményt nyújtottál, hisz nemsokára kész doktor leszel, aki minden bizonnyal lelkiismeretesen gyógyítani fog! Honnan tudom? Hát, tőled. Emlékszel, magad mondtad, mennyire érzékeny és empatikus fickó vagy, ez pedig, amellett, hogy óriási sansz, némi veszélyt is jelenthet, ha túlságosan rád feszül a betegeid minden félelme és fájdalma, mert gyorsan kiéghetsz akár. Erre majd vigyáznod kell, meg kell tanulnod beosztanod nemcsak a testi, hanem a lelki erődet is. De fog menni, semmi kétség!
Még valamit: képzeld, mi lett volna, ha az eddigi erőfeszítéseidet nem húzza félre, nem nehezíti a szorongás, amely a rejtőzködésedre fordított energiáidból táplálta magát! Mi? Hogy már késő? Ja, igen, ami az eddigieket illeti, talán, de az sem felesleges, hisz tanulhatsz, és ezután, ha Szorongató Szörnyella hitvesedet sikerrel űzöd el, bizony mondom néked, még a levegőnek is más zamatja lészen, és sokkal könnyebben mozognak a légzőizmaid, öröm lesz és nem gyötrelem minden mozdulat! Az emésztésedről, s a székleted állapotáról és ürítéséről nem is beszélve... :D Mi? Honnan tudom, hogy az sincs mindig rendben? Ugyan, doki, hisz mondtam, ki vagyok és ki a főnököm! ;) Még azt is tudom, hogy kivételes vagy Fél-Ázsiában, mert egyetlen piros pötty sibóncs a seggeden, az időnként megjelenő pattanásoktól eltekintve, természetesen, de azok is elmúlnak, ha Szörnyella nem szorongat, vagy csak néhány marad, s azokat már igazán kár lenne vakarni is, oly észrevétlenül s szerényen meglapulnak. :D

Rajta hát! Űzd el a gonoszt: a szorongást! Ne engedd, hogy életed végéig egy lélekben, társbérlőként osztozzon veled bármiben! De nehogy magadat lakoltasd ki, jól vigyázz! Nem te, nem a meleg doki hanem a szorongásod, a félelmed a jogcím nélküli, rosszhiszemű társbérlő odabent! Kényszerítsd őt szép lassan, apránként távozásra! De ne siettesd túlságosan, mert akkor minden erejével ellenáll, a lelkedbe kapaszkodik éles karmaival, s ha mégis erőlködsz vele ilyenkor, bizony, szép nagy darabot kiszakíthat, és magával ragadhat belőled! Szóval légy magadhoz is türelmes, és ehhez, a csibész, szorongató társbérlődhöz is, és akkor egy szép napon magától, csendben távozik! Jó, lehet, hogy néha meglátogat még olykor, de idővel már nem lesz nagy étvágya, ha egy kis csésze teával megkínálod, beéri azzal is, és hamar köddé válik újra.

Go, doki! Bátran szeresd magad, hisz nagyon megérdemled! Ugye, te is így gondolod? Igen? helyes! Akkor előbb-utóbb mások is így gondolják majd. ;):)

Gyakorold a mosolygást is, és ne szegje kedvedet, ha nem viszonozzák ezek a szegény, mérgezett lelkű emberek! :)

Most pedig mars az ágyadba, tucat!

tucat 2013.01.08. 02:52:36

Nyilván van több hiba, de ez az elütés zavaró, hadd javítsam:
"egyetlen piros pötty sibóncs" helyett:
egyetlen piros pötty sincs, természetesen, Bocs!

drkevin 2013.01.08. 13:49:00

@tucat: Nagyon szépen köszönöm Tucat!
Nem mondom, hogy minden jól esett, de hatott, és igaz! Küldtem egy hosszabb email-t, ha választ kapok, az egy pozitív visszajelzés, és több erő elűzni a Szorongató Szörnyellát!

Azt kifelejtettem a levelemből, hogy mosolygok én, ha rámmosolyognak, csak magamtól ritkán, mert sokszor nincs jó kedvem... de nagyon is tudod miért!
Köszönlek!
ui. Az ilyen emberek hiányoznak a környezetemből, barátjelölt lettél!

tucat 2013.01.08. 15:46:52

@drkevin:
Szívesen!
Nem baj, ha nem esett jól minden, a menza már csak ilyen, a koszt tápláló, érdemes megemészteni, de az ízvilág nem feltétlenül a megszokott, hazai (anyuci főztje - bocs!:D).
Megérkezett a fostafiókomba (nem elírás, leírás :D) a leveled, át is futottam, és eléggé ki is lóg a sorból (mert van értelme :D), ezért amint tudok, válaszolok is majd, amennyire és amilyen stílusban tőlem telik, de ebből már kaptál ízelítőt. Nyugi, nem kell mindent megenni a tucatkonyhán, a spenótot meg a főzelékeket ott lehet hagyni, csak akkor desszert se jár! :D

Mosolyogsz te, csak magadtól ritkán. Jó, értem én, nem árt egy előhívó inger, egy kezdeményező bátor biztatása. De mi van, ha ő is épp erre vár? Akkor élethosszig tarat a "föld anyjának föld anyja" mosolyszünet, he, doki? :D Meg azt is értem kiforgatni (jaj, az ilyesminek nagy mestere vagyok! :D), hogy magadtól nem... Én igen, úgy értem a legjobbakat és a legnagyobbakat magamtól és magamon... Szerintem neked is sikerülhet, ha egy jó nagy lépést teszel előre, hátra, jobbra, vagy balra, a lényeg, hogy egy kicsit eltávolodj, kilépj önmagadból, hogy mindent, aki és ami vagy, képes légy egy kicsit kívülről látni, úgy, ahogyan mások láthatják kevin dokit. Szerintem garantált a siker, képtelenség, hogy a mosoly elmaradjon, sőt, az a gyanúm, hogy némi gyakorlás után hasgörcsöd lesz a röhögéstől. :D velem előfordul, és a leggyakrabban tényleg akkor, amikor én magam jutok az eszembe, vagy mim is van nekem voltaképpen. :D Nem mindig tudtam ám én se, mennyire mókás figura vagyok, ha elég távolról, de szeretettel tudok magamra pillantani! De már tudom egy ideje, és örülök is neki, nekem, magamnak..., á, te készülsz pszici szigorlatra meg államvizsgára, majd kihámozod, mit akar mondani tucatbeteg. :D

örülök, hogy örülsz, és remélem, te nálam is jobban örülsz, hogy örülsz végre annak, hogy örülni tudsz az örvendő kevin dokinak..., a francba, te leszel a dilidoki, majd megfejted valamilyen analitikus differenciáldiagnosztikai nekifutással. Csak Freud ne, mert az lepattan rólam, mint lovasszoborról a fagyott gerleszar! Például, mert nekem állítólag csak tudattalanom van, de az óriási, és a tudat teljesen hiányzik belőle, ezért is tudok tán örülni, akár sivár-szánalmas magamnak is. :D

Az ilyen embereket hiányolod? Ugyan, mind ilyen, csak fogalma sincs róla. Te is ilyen vagy, csak sikerrel titkolod - még magad előtt is, doki. Dejszen ezt már tudod, ugye? ;) Mi? Hogyhogy nem?! A pokol össze ördögének lelki üdvére mondom, ha ilyen emberekre vágysz, az azt is jelenti, hogy magad is hasonló lennél a legszívesebben! Egyszerű, formális logikai axiómák bevetésével, Freud nélkül akár, mondd, mire jutsz ebből, doki? Na, ugye! Azé'! Allah hullassa ki a szakálladat és minden kényes szőrödet, mind a hét piros pöttyöt gyógyítsa rá az ülepedre, ha nem hiszel - magadnak legalább! Na. :) Ja, az a katicabogár..., nem mégsem, annak a segge piros, a pöttyei feketék..., hát, Mohamedre, nem tok én elmenni már ezen a sztyeppei, sámándobos-keresztes, agyar kultúrán. :D

Én is köszönlek, és sokan mások is ezt teszik majd, ha derű, s nem ború sugárzik belőled. Persze, lesznek majd mindig és sokan, akik a mosolyodat gyanakvóan ("ez meg mi a szárított lóhúst akar tőlem :S"), mogorva és elutasító, netán agresszív testbeszéddel, netán akár szavakkal is fagyasztani próbálják, de ha elég és hiteles energia fűti, akkor nem fagy az el már soha, doki, legfeljebb irányt változtat egy idő után, ha a zúzmarát végképp nem tudja felolvasztani valahol...

Na, tucatnak most sebesen, lihegve balra el! Tanulmányozni foglak a leveleden keresztül, bár ami igazán lényeges, azt már tudom: ember vagy, nem is akármilyen, és egy, lassan orvossá gyógyuló paci! Mars az intenzívről! Már nincs szükséged rá! Irány a park, séta a többi pacival! :D De itt, a rehabon, még sokáig szívesen látunk, sőt jól esik, ha beugrasz egy kicsit, és ránk mosolyogsz. Így: :) Vili? ;)
Go!

drkevin 2013.01.08. 18:11:06

@tucat: Vili! "De mi van, ha ő is épp erre vár? " Ezt a mondatot köszi, ki fogom próbálni! ;)

..."bár ami igazán lényeges, azt már tudom: ember vagy, nem is akármilyen"... ez meg a végén még elhiszem annyian mondjátok :D :D :D, igen most magamtól ;)

tucat 2013.01.08. 19:28:14

@drkevin:
Helyes, doki! próbáld! de kitartóan! Nem megfutamodni a fel-felbukkanó kudarcok miatt! Mert ilyen is lesz, és kell is, ez így kerek, mint a piros pöttyös... :D

Azt pedig igen erősen ajánlom is, hogy hidd el, mert különben...!

Úgy tűnik, ma nincs kedvem befejezni a mondatokat, de nem baj, majd te... :D (De nem muszáj az asszociációidat megosztanod, tudod, orvosi titoktartás, miegymás... ;) :D)
({)
Tucat pihen.

oDeeey 2013.01.09. 23:03:42

@drkevin: Helló doki! :) :P
Örülök, hogy írtál! Hasonló dolgokat tudnék elmondani Neked, mint amit már tucat bácsi megtett, (bár lehet, hogy én rövidebben mondanám :P hehe) viszont köszi @tucat: hogy szárnyaid alá vetted a dokit, amíg én távol voltam. :)

Privát emailedre is válaszolok hamarosan. ;)

Pacsi nektek!

tucat 2013.01.09. 23:22:50

Rövidebben? Na, persze, az a körülményektől függ. megmérném az idejét pl. egy romantikus, nyáresti, "rövid" eszmecseréteknek, amely az andalító tücsökzene, a-moll kíséretében zajlik a virágos réten! :D
Ja, a szárnyaim alá. Csak igyekezz, nehogy ott is tartsam szegényt! :D

Pacsi! Vagy Hi5, vagy mi a szösz. :)

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása