guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

Meleg szerelem, boldogság és bánat

2011.12.23. 19:08 oDeeey

Elég régen írtam már személyes bejegyzést. Nos ennek több oka is volt, zajlottak az események, és nem is feltétlen szerettem volna megosztani egyelőre a történéseket. 3 hete kapcsolatba lépett velem egy fiú, majd mivel szimpatikusnak találtam, felvettem msnre, és beszélgetni kezdtünk.

Nagyon kedves, aranyos és értelmes, intelligens fiúról van szó. Legyen a neve a bejegyzés alatt Botond. Képet cseréltünk Botonddal, és megtetszett. Ezután jött a meglepődés: én is tetszettem neki. Eddigi társkeresésem során mindig az a helyzet állt fenn, hogy vagy nekem nem tetszett az illető, vagy én nem tetszettem az illetőnek. Most ez megtört. Egyetlen probléma maradt: 250km távolság köztünk! Olyan édes fiú, és annyira megfogott, órákat tudtunk beszélgetni, volt közös témánk, és sok mindenben hasonlóak is vagyunk, sok közös van bennünk.

Annyira boldog voltam, feltöltődést adott, elmúltak a szomorú és depis napjaim, öröm volt felkelni, ráírni, és este ismét vele beszélni 8-tól éjfélig. Nagyon hirtelen jött a rózsaszín köd, és menthetetlenül belehabarodtam! Folyton ő járt a fejemben, reggel, délben, este, és álmaimban is. Csináltam egy meglepivideót neki, szerelmes idézettel, valamint egy olyan montázzsal, ami alatt a Just the way you are szól "cause you're amazing" dalszöveggel...

Este prezentáltam is felé: "ez tök szép!" volt a reakciója, majd rátért arra, hogy szerinte amíg a távolság nem oldódik meg, nem kéne ennyire beleélnem magam. Szerinte csak az érzésbe vagyok szerelmes, nem belé, mert nem is találkoztunk még, csak msnes beszélgetéseink voltak. OK, mondtam majd megpróbálok kevésbé habarodni, pötyögtem be neki hulló könnyek mellett. Realizáltam, hogy igaza van, nem szabad ennyire transzba esnem egyből.

Teltek-múltak a napok, lightosabban de továbbra is mentek a pusziküldések, és a (L)(K) stb emotikonok használata. Majd egy idő után el-elmaradtak a válaszaiból. Engem nem érdekelt, nekem jól esett küldeni őket, nem kerül semmibe.

Sokat beszéltünk arról, mi lenne ha átmennék, meglátogatnám, megismerném, járnánk, oda költöznék a városába, stb. Csak az a ***** pénz mindennek az elrontója. Pénz nélkül nem tudok elindulni, odaköltözni meg max. úgy tudnék ha biztos állásom lenne már ott.

Tervezni azért tervez az ember. Ezt tettem én is, valamikor szilveszter tájékán leutaztam volna, pár napra megismerkedni vele. Persze anyámnak is elő kell adni a dolgot, vele elég sehogy sem beszélünk azóta sem a melegségemről, és szeretném valahogy feloldani ezt a tabut.

Néhány napja beszélgetésünk során felhozta, hogy a minap volt egy alkalmija. Ledöbbentem, de végighallgattam, kíváncsi voltam a részletekre, és utána hasította csak át a szívem a bárdja. Ecsetelte, hogy nagyon megbánta, mert ő komolyat tervezett, nem csak 1 alkalmira. De a csávó az eset után írt neki, hogy nem szeretne komoly kapcsolatot, de a szex maradhat...

Mondtam neki, hogy tőlem nem ezt kapta volna. Én szerettem őt, de ő "te is tudod, h nem fogsz jönni, erre nem alapozhatunk" alapon folyamatosan ismerkedett másokkal is. Én töröltem magam a társkereső oldalakról, visszautasítottam ajánlatokat, mert őt tűztem ki célként. A beszélgetést azzal zártam, hogy bevágtam neki: pedig én már terveztem hogy szilveszterkor meglátogatlak, anyunak elmesélem a dolgokat. Gondoltam ebből majd látja, hogy én komolyan gondoltam. A válasza ennyi volt: Uhh :S.

Másnap visszatértem a témára, mivel egész éjjel alig tudtam aludni valamit a gondolkodástól. Kérdezgettem tőle dolgokat, melyek a begyemben voltak. Nem sok mindenre kaptam érdemleges választ, mert lekezelő volt. Már soha nem is fogok, és már nem is érdekel, a végén arra jutottam, jobb ha ráhagyom, és elfelejtem az egészet, de a szerelmet is.

Vázoltam, hogy én mit éreztem iránta, és hogy kell majd idő mire ezen túlteszem magam. Erre annyit ír: jólvan. Ezután kicsit indulatos beszélgetés következett, bár ő állította, hogy ő nem flegma, és ingerült:én: - ennyire érdekelt?
ő: - most szerinted erre mit tudok mondani?
ő: - én megmondtam, h ne éld bele magad. ezt tetted, hát sajnálom
én: - így jártam, igaz
én: - lehet akkor az első perctől kezdve nem kellett volna küldeni a (L)-okat
ő: - már jó ideje nem küldöm, de tudod mit? leszek a bűnbak. remélem örülsz

Majd jött az, hogy ő megmondta, hogy ezen körülmények között nem tudja komolyan venni ezt, és hogy nem vár rám, ha találunk vkit akkor találunk.én : de bíztam benne hogy ennek ellenére fogsz várni
ő: - én szenvedek a magánytól, nem bírom, és nem tudok várni
én : én nem?
én : annyira sürgősen akaratosan akartál minél hamarabb kapcsolatot?
ő: - ismerkedek
én : én meg töröltem magam a legtöbbről
ő: - nem kértem

Mindez csak hab a tortán, amikor rákérdeztem:én : csak azt az 1 dolgot nem értem azóta sem, hogy első találkozáskor hogy gondoltad, hogy valami komoly lehet ha rögtön letolta a gatyáját?
ő: - nem szeretnék magyarázkodni
ő: - és nem is fogok

Persze, a legegyszerűbb kibújni a válasz elől. Mert ő nem tartozik magyarázattal...

Ennyi volt hát. Fáj. Neki is, csak neki más, és marhára nem érdekli bennem mi zajlik/zajlott. A témát lezártuk, és többször beszélni sem fogunk róla, most pedig várunk, megkértem hogy adjon időd, míg ezt megemésztem, majd utána meglátjuk hogy a baráti kapcsolatunk legalább megmarad-e.

Szép kis karácsonyom lesz. De megpróbálok mindent kizárni, és csak pozitív dolgokra gondolni, örülni a családi szeretetnek, és bízom benne hogy a barátaim sem hagynak cserben szilveszterkor, feledtetve ezt az évet, és a megannyi nehéz napot...

3 komment

Címkék: szerelem meleg szenvedés problémák fiú

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr763491548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tucat 2011.12.23. 21:18:37

Igen, oDeeey, élünk, sikereink vannak, máskor csalódunk, s az, kivált szívügyekben, nagyon tud fájni. De a csalódásaink fájdalma elmúlik idővel, és maradnak a tanulságok. Mert, hogy a sikereinkből általában nem túl sokat tanulunk, de a csalódásaink sok mindenre meg tudnak tanítani bennünket, ha hagyjuk. Nem mindenki hagyja. De biztos vagyok benne, hogy te hagyni fogod, mint általában az értelmes emberek.
Nekem úgy tűnik, hogy némi haragot talán érzel Botond iránt, de gyűlöletet semmiképp, és úgy érzem, nem is ítéled el őt, s eszerint máris elég jól érted a helyzetet, meg őt is. Ez rokonszenves nekem.
Igazad lehet, úgy fest a dolog, hogy ő is felismerte a veszteségét, valószínűleg neki is fáj, hogy - egyelőre - elúszott ennek, a kölcsönös rokonszenven alapuló kapcsolatnak a lehetősége. Mert az is tetszik nekem, hogy nem zártad le dühösen végleg a kérdést, ez ugyanis azt jelenti, hogy komoly tartalékaid vannak az intellektuális erők terén!
Azt nem tudom, jól tetted-e, hogy idéztél a beszélgetésetekből, mert ha Botond is benéz ide, lehet, hogy rossz érzései támadnak, akkor is, ha ebből egyáltalán nem azonosítható a személye. Mindegy, összességében nem ártottál neki ezzel semmit, legfeljebb kicsit mellbe vághatja, ha viszontlátja itt a szavait. Viszont ő is intelligens fiúnak tűnik az idézett beszélgetésrészlet alapján, tehát nem hiszem, hogy megorrolna ezért.
De van valami, ami nem tetszik nekem, hadd mondjam el ezt is: "...elfelejtem az egészet, de a szerelmet is" - ezt mondod. Remélem, a fájdalmaid csillapodásával másként tekintesz majd a történtekre, és sem Botondot, meg a vele töltött izgalmas, szép órákat nem fogod elfelejteni, sem pedig a szerelemet. Ezek immár mind az életed részévé lettek, és biztos vagyok abban is, hogy idővel kellemes, szép emlékké szelídíti őket az idő, meg a rájuk rakódó sok tapasztalat. Szívből kívánom neked, hogy így legyen!

Meg azt is kívánom, hogy tölts nagyon kellemes napokat és órákat a családod körében! Ünnepeljetek együtt, és örüljetek annak a biztonságnak, amit egymásnak megteremtetek a puszta létezésetekkel, és az együvé tartozásotokkal! Szóval békés, boldog karácsonyt!
Az új esztendővel kapcsolatban az aktuális belpolitikai hírek miatt most inkább semmit sem kívánok. Meglátjuk... Ha nem lesz sokkal rosszabb, mint az idei volt, azt hiszem, már annak is örülhetünk.
Ámen! :)

Tudom, sovány vigasz a jelenlegi érzelmi helyzetedben, de talán jelent valamit, mert őszinte és mély rokonszenvből indul:

({)

Fel a fejjel, fiú! :)

tucat 2011.12.24. 13:43:33

A zaklatott lelket lecsendesítő, békés karácsonyi ünnepeket mindenkinek!

alealejandro 2011.12.24. 23:46:18

Nagyon sajnálom. Kívánom, hogy egy ilyen dolog ne vegye el az őszinte szeretni tudásodat! Sajnos ez a gyakori, de soha ne add fel, akkor van esélyed találni egy egyenes, intelligens, tiszta lelkű fiút, aki érdemes a bizalmadra, idő múlásával a szerelmedre.

A történeted elején kicsit ismerős volt a helyzet. Annó, mikor a párommal még csak netes barátok voltunk, köztünk is lejátszódott ilyesmi, bár más volt a dolgok hátterében. Eleve volt párom, szóba sem jött nálam, hogy több legyen köztünk, mint barátság. Másrészt nem akartam melegként élni, szerettem a barátnőmet, ki akartam törölni az életemből, hogy a férfi nemhez jobban vonzódok. Ettől függetlenül nagyon jól megértettük egymást, sokat beszélgettünk, mentoráltuk a másikat. Nem volt tabu köztünk, mindent meg tudtunk beszélni. Ő egy idő után elmesélte, hogy többet érez, mint barátságot. Megijesztett, féltettem a barátságunkat, mert tudtam, hogy ebbe nem megyek bele. Nem éreztem többet barátságnál és szerelmes voltam a barátnőmbe. Nem akartam, hogy félreértse a döntésemet. Nem is igazán értettem, hogy hogyan tudott a neten keresztül belém szeretni. Ismertem, tudtam, hogy mennyire magányos. A szerelembe volt szerelmes. Köztünk is hatalmas távolság volt, hogyha minden más stimmelt volna, akkor is max egy-két havonta tudtunk volna találkozni. Persze mindezt megbeszéltem vele és nem változott semmi, maradtunk barátok. Nagyon sokat jelentett, mint barát, rengeteget köszönhettem neki, de soha nem szóltunk bele egymás életébe. Sokkal később úgy alakultak a dolgok, hogy közel kerültünk egymáshoz. Érzelmileg és kilóméterben is. Eleinte még úgy is féltem belemenni vele a szerelembe, hogy éreztem szerelmes vagyok, mert nem akartam kockára tenni a barátságot, annyira mély volt és olyan sokat jelentett. Nem bántam meg, hogy belementem :) Szóval megéri várni, van pozitív példa is.

Tudom mennyire szeretnél valakit. Gondoj arra, hogy a távolság lehet megmentett egy még nagyobb csalódástól. Lehet, ha közel éltek egymáshoz hamar egymás karjaiban találjátok magatokat. Legalábbis, ha rajta múlik... Sokkal jobban kötődtél volna, és lehet ugyanúgy kihátrált volna. Nagy lett volna a pofon. Vigyázz magadra, olyan embernek add a szíved, aki megérdemli! Fontosak a barátok, lehet hogy ez a fiú barátként most többet ér, mint bizonytalan szeretőként. Fiatal, bizonytalankodik, hülyeségeket csinál, abból tanul, mint mindenki.

Fel a fejjel és Kellemes ünnepeket neked!

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása