guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

Boldog Bolondok napját kívánok!

2012.04.01. 18:41 oDeeey

Gondolodtam azon hogy miről is szóljon a bolondok napi cikkem, és arra jutottam, hogy az eredetileg tervezett kamuhír (pl a keresztény egyház rádöbbent arra, hogy amit eddig a homoszexualitásról gondoltak az mindvégig baromság volt, és ezekután szentként tisztelik a melegeket... :D) lehet hogy inkább faviccnek tűnne, ezért inkább mesélek arról hogy én "hogyan is élem meg" :D ezt a mai napot...

A mai napom birkanyírással indult - mivel anyu a fodrászom, (nála olcsóbbat keresve sem találnék :P) és mert közeledik a (natessék) keresztény ünnepünk, a Húsvét, és egy picit már nagy volt a hajam.

Ezután fürödtem egy jót, és utána eszméltem csak fel, hogy a tegnapi Föld Órája után (amelynek tiszteletére gyertyafény mellett fürödtem lámpa nélkül, és tök jó volt olyan romantikus érzést keltett a sötétség, csak hát egyedül nem romantikáztam... :D:D) ma Bolondok Napja van! :D

Így hát aztán kifundáltam néhány apró csínytevést, melyet anyu ellen követtem el. :D Az első ilyen - mily meglepő, egy informatikushoz illően - az asztali gépének megbabrálása... Mégpedig úgy, hogy amikor a Firefox-ot indítaná el, hogy a kedvenc sorozatát visszanézze, (amiről a 12 órázás miatt lemarad :S) akkor egy hibaüzenetet dob a Windows 7: "Hiba az alkalmazás elindításakor. Kérem keresse meg a rendszergazdát!" ekkor megkérdez engem, hogy ezt meg mi leli, majd azt válaszolom neki, nem tudom, akkor nyiss Chrome böngészőt. Igenám, de ekkor meg egy kékhalál üti fel a fejét. :D Teszem az ártatlant, majd addig amíg elhárítom a hibát, kimegy a konyhába keverni az ételen... eddig kicserélem a szöveget, és amikor visszatér, próbálja újra a Firefox-ot, ami megjeleníti: "Boldog Április elsejét!! :)" Nagy nevetés szállott, majd megjegyezte: "jól van jössz te még az én utcámba, kölök! :D"

De amikor lement a boltba, ismét belém bújt a kisördög, aki arra késztetett, hogy cseréljem ki a fürdőszobában a villanykörtét egy piros színű izzóra... valamint ragasszam oda anyu poharának talpát az asztalhoz... :D

Hát ez van, hamár bolondok napja akkor miért ne viccelődjünk? :)

Eme ünnepélyes alkalomból megosztanék néhány "kulisszatitkot" veletek.

Amin jót szoktam derülni, a blogom adminjához kapcsolódik. Jó bloggazda módjára napi szinten figyelem például a statisztikákat, melyek sok érdekességet elárulnak látogatóimról. Azt is, hogy milyen szavakra keresnek a Google-ben, mielőtt az oldalamra érkeznek. Nos, ezen szavak listáját nézve olykor elfog a nevetés. Íme a TOP5 legfurcsább szó, melyre keresve az én meleg blogomra találtak a látogatók:

  • Top5: ötletek melegeknek
  • Top4: buzi fiúk videói
  • Top3: piszkos gay
  • Top2: heterófóbiások közössége
  • Top1: homoszekszualitás oka (igen, így, ksz-szel!! :D)

Ugye, érdekes? :D No mindegy. Mindenkinek további kellemes napot kívánok, és ugye azért mert bolondok napja van, a hűséges olvasást tessék komolyan fenntartani ;)

Szólj hozzá!

Címkék: meleg bolond fiú hétköznapi mindennapjai

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr794354080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása