guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

Budapest, Budapest de csodás!

2012.06.15. 21:27 oDeeey

A minap Budapesten jártam egy nemes ügy érdekében: a tavalyihoz hasonlóan idén is Olaszországban vállalok munkát a nyáron, és az ehhez kapcsolódó elintéznivalókat hajtottam végre, valamint egy mini blogger találkozót hoztam össze Jacobqueer-rel!

Úgyhogy ezen nagy híreim vannak, amiket már rögtön a felvezető szövegben le is lőttem mint poént :D Viszont nem az, valóban jön az olasz meló, 2 hónapos szerződést írtam alá, melyet végig kell csinálnom, nincs visszalépési lehetőség, csak maximum súlyos tízezrek ellenében...

Remélem, hogy az idei banda jobb lesz, mint a tavalyi volt. Igazán örülnék annak, hogyha nem kellene idén is hülyékkel körülvéve tűrnöm, és elviselnem, jópofát vágnom az egészhez. Idén kifejezetten a pénzkeresésre fókuszálok, tavaly világot láttam, idén pénz kell!! Éppen ezért kicsit lehet, hogy kemény lesz, de túlélem! :D

Arra is jutottam, hogy míg tavaly teljes titokban tartottam a homoszexualitásom, idén lehet, hogy elmondom néhány olyan embernek (szobatárs, munkatárs) akikben megbízom. Szeretnék megismerni néhány olasz meleg fiút is, így már rajta vagyok az ügyön, olasz helyszínre állítottam a "kékiwiw"-en a városomat, és 2 fiúval már chat-eltem is, akikkel barátkozni szeretnék.

Visszatérve a minaphoz, annak apropóján, hogy Pesten leszek, megbeszéltünk egy találkozót az általam bemutatott Jacobqeer-rel, aki hozzám hasonlóan meleg témájú blogot vezet. Így is volt, amikor megérkezett a buszom, már a pályaudvaron találkoztunk, és egyből bele is merültünk a beszélgetésbe. Feltűnően magas fiatalember... (uhh ez de öregnénisen hangzik) khm. Szóval majdnem centire egyforma magasak vagyunk, én valahogy alacsonyabbnak képzeltem őt, hogy miért azt nem tudom, mivel nem voltam magasságát illető információk birtokában :D... mindegy is.

Nyakunkba vettük a nagyvárost, hisz időnk mint a tenger, és jó volt, hogy meleg társaságom lehetett. Első állomásunk a Budai vár volt, utána átmentünk a Hősök-terére, majd a Margit-szigetet is átsétáltuk!! (utánanéztem, 5300 méter hosszú ;)) Megvolt a szerződéskötés is, majd sajnos már el is érkezett a búcsú ideje.

Összességében egy nagyon tartalmas nap volt, sokat nevettünk, beszélgettünk, a bloghoz kapcsolódó dolgokat is jól kibeszéltük. :D Az időjárás is kegyes volt hozzánk és nem esett, bár nem volt kánikula sem, amit nem is bánok úgy igazán. Kár, hogy Jacobqueer ilyen messzire lakik tőlem, jó volna barátságunk gyakrabban művelni személyesen.

A végére pedig íme egy panoráma kicsiben a Parlamentről, és a pompás kilátásról... (klikk a képre nagy mérethez)

parlament.jpg

 

2 komment

Címkék: budapest olasz meleg fiú bloggertalálkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr804589375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisPoczok · http://kispoczok.blog.hu/ 2012.06.20. 18:46:58

Sok sikert az olasz melóhoz! Örülök, hogy bővül a baráti köröd! Kár, hogy éppen egy ilyen találkozó után olyan hamar el fogsz utazni. Illene egy visszahívást is eszközölni. :) Aztán ki tudja, hogy alakul az élet?

A digókkal légy óvatos! Ígérnek fűt, fát, majd felcsinálnak és aztán még fel sem hívnak! És még gyerektartást sem akarnak .............

Ja! Bocs. Ez nem épp ide való. :)
De azért csak okosan! Sok szép élményt és rengeteg zsét kívánok neked!

oDeeey 2012.06.27. 16:28:31

@KisPoczok: Köszönöm szépen, majd vigyázok!! :D
A digósról meg az jut eszembe, amit húgom barátja mondott, miután elbúcsúztam tőlük: "aztán 2 jó olasz csajjal az oldaladon gyere haza..." :D Hát, kössz!! XD

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása