guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

Meleg van Olaszországban...

2012.07.15. 10:48 oDeeey

Harmadik hete vagyok Olaszországban, 2 munkahét már a hátam mögött, megannyi élmény és esemény. Előbújtam a szobatársamnak, vitatkoztam a csoportunk egyik tagjával a melegek felvonulásáról, és hogy miért nem adná meg a jogot a gyermeknevelésre, házasságkötésre.

Már a kifelé indulás előtt azon morfondíroztam, hogy elmondjam-e a szobatársamnak (legyen a neve Imre) a becses titkomat. Arra jutottam, hogy el fogom mondani, mert ismerem már annyira, hogy megbízható, és szerintem jól fogja fogadni.hugging_gay_bycicle.jpg

Habár kicsit tartottam is a reakciótól, mivel mit ad Isten első hétvégén este láttunk egy olyan biciklis párt, ami két fiúból állt, és egymással szemben, egymás ölében ülve mentek a kerékpárral... és Imre megszólal: "na, szép helyi látványosság" :D Épp a teret videóztam, amikor is "betekertek" a képbe... így egy pillanatkép formájában Ti is láthatjátok. Nekem tetszett persze... :D

Egy jó ideig csak érlelődött bennem az előbújás, készültem rá, de annyira nincs semmi időnk hétköznap, hogy tulajdonképpen csak abból áll egy nap, hogy reggel kelés, busz, meló, ebédszünet, meló, hazabuszozás, fürdés, evés, alvás; és mindez másnap kezdődik elölről.

Egyik este aztán kicsit lelkizős esténk volt, és elmondtam, hogy ha tud titkot tartani, akkor elmesélek valamit.

Kiböktem. Kicsit meglepődött, ledöbbent, de pozitívan fogadta. Kérdezgetett egy csomó mindenről, én pedig meséltem, jó érzéssel töltött el, hogy még egy emberben oszlathattam el a melegekkel szemben támasztott tévhiteket.

A szomszédasszonyom pedig (aki a magyar csoportunk egyik tagja) a buszon merült bele a melegek ócsárolásába, azt hiszem a Jobbik nevének felmerülése kapcsán... Ő sosem adna gyereket a melegeknek, és ne is akarjanak házasodni. Legyenek melegek, de a négy fal között... A már annyiszor hallott mondatok.

Kérdezgettem már egy kicsit, hogy tudja-e, mitől lesz valaki meleg. Nem tudta. Elmeséltem neki, hogy mi okozza a homoszexualitást. Nem igazán volt nyitott arra, amit mondok. Ha lenne a közvetlen környezetében egy meleg személy, akkor lehet át tudná értékelni ezt a dolgot, erre lyukadtunk ki. Nos, lehetséges, hogy felfedem majd magam neki is, csak azért, hogy végre túllépjen már az előítéletein.

Amúgy minden tök jó, szép a hely, sokat bulizunk a hétvégeken, akár itthon az erkélyünkön, akár a városban valamelyik rendezvényen. Rendszeresen botlunk magyarokba, úgy tűnik, mindenhol ott vagyunk.

Az időjárás kb. elviselhetetlen, de mi elviseljük, melóhelyen 40°C körül van az emeleti részen és a sátorraktárban. Szálláson van klíma szerencsére, valamint full komfort. :D

Most "röviden" ennyit felőlem, hamarosan újból jelentkezem. ;)

Üdv. Néktek! :)

2 komment

Címkék: olasz meleg fiú előítéletek előbújás

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr314657460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisPoczok · http://kispoczok.blog.hu/ 2012.07.16. 20:10:07

Fura dolog ez az előbújás...

Valamiért fontosnak érzem én is, hogy akiben megbízom és barátomnak tartom az tudjon rólam mindent. Pedig, ha belegondolunk, akkor a "szomszédasszonynak" valahol igaza van. Ez szerintem is a hálószobára tartozik. Addig, amíg ebben az országban cigányozás, zsidózás és egyéb ilyenek lesznek, addig sajnos mi nem bringázhatunk úgy, mint a képen a srácok. Kézenfogva sétálni, pedig égbe kiáltó bűn lesz még egy ideig. Pedig azzal csak azt mutatnánk ki, hogy egymáshoz tartozunk... Sajnos, amíg ennyire korlátolt az országban élők jó része, addig sajnos nem vállalhatjuk azt, hogy legbelül mit érzünk egy férfi iránt.
De majdcsak jobb lesz!

Az útról, munkáról, érdekességekről egy fényképes beszámolót kérnék! :)

Örülök, hogy egyben vagy!

oDeeey 2012.08.15. 16:32:02

@KisPoczok: Bizony, az! :D De nekem jól esett előbújni, és sokkal jobb a levegő is köztünk, mivel simán el tudunk beszélgetni akár a csajokról, de ugyanúgy néha ő is kérdez engem az én pasi ideáljaimról...
Az országunkra inkább nem is gondolok, legalább amíg itt vagyok.
Fényképes beszámolót privátban adok.
Én is örülök, és jól érzem magam! :)
Üdv. ;)

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása