guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

Egy csodálatos dolog nyomában...

2012.12.08. 10:00 oDeeey

...avagy a Beautiful thing létező forgatási helyszíneinek meglátogatása!

Aki még nem látta volna a Csodálatos dolog című meleg filmet, mindenképpen nézze meg, aki látta azt pedig elkalauzolom a filmben látható helyszínekre.

Londoni tartózkodásom során rengeteget kirándulok, csavargok, mivel szeretek utazni, felfedezni új helyeket. Így volt ez akkor is, amikor elhatároztam, hogy meglátogatom a Beautiful thing forgatási helyszíneit, mivel ezt a filmet létező helyen filmezték.

jamie-and-ste.jpgSok utánajárás, és térképes útvonaltervezések után nekiindultam a nagy kalandnak, és a 180-as busszal (csak úgy, mint a fiúk a filmben) elindultam szétnézni.

Amikor megérkeztem, megdöbbentem, hogy mennyire könnyen felismerhető a környék, még úgy is, hogy ne felejtsük el ez egy 1996-ban készült film, rgo 16 éve forgatták. Ettől függetlenül - számomra érthetetlen módon - a környék, a panelek, és úgy általában az a hely szinte 70%-ban ugyanúgy néz ki, mint akkor a filmben.

A panelrengetegbe megérkezve, először is próbáltam megtalálni azt a részleget, ahol Jamie-ék lakása lehetett.

Felsétáltam a betonlépcsőkön, ahol egy híd fogadott, méghozzá amin Jamie fut végig a film kezdő snittjében. Továbbhaladtam, és nézegettem a lakásokat, az ajtókat. Pontosan nem voltam biztos abban, hogy azon ajtó előtt állok-e, ami a filmben feltűnt, de szinte minden ajtó ugyanúgy nézett ki.

Mentem-mendegéltem, és felfedeztem a másik hidat, ahol Sandra fut végig a beváráslókocsival, mikor meglátja hogy Jamie suli helyett lóg.

Emellett a híd mellett van egy tó, a South Mere Lake, ahol a focis jelenetet vették fel, és ami a tóban pancsolással végződik.

Szerettem volna megnézni a The Gloucester-t, ahová a srácok benéztek első melegbár látogatás gyanánt, viszont ez a pub már nincs meg. Ha jól informálódtam, akkor ez a pub 2004-ben étteremmé alakult, hogy még látogatottabb legyen Greenwich szívében, majd 2006-ban bezárt. Azóta pedig The Greenwich Tavern néven fut, mint egy étterem.

A Tavy Brigde Piazza-t nem sikerült megtalálnom sajnos. Ez volt a film záró jelenetének helyszíne, ahol először a két fiú, majd Sandra és Leah is táncolni kezdenek, ahol a két fekete telefonfülke volt. Valószínűleg 16 év távlatában már ezt a gondolom felújíthatták, vagy más van a helyén, mivel nem találtam meg. Van 3 nagy panelház, ami fel van újítva, és sokkal szebben néz ki, mint ezek a szürke épületek.

Persze így, hogy ott lehettem, átéltem a film hangulatát még jobban, elbűvölt a hely, viszont amúgy ezek lelakott panelházak, ócskák, régiek, és nem szépek egyáltalán. Nem is értem, hogyhogy nem újították még fel őket, ez Londonra nem jellemző, általában folyamatos a fejlődés, felújítások.

Készítettem egy videós összeállítást, ahol a képeket és videókat vágtam be a filmbéli helyszínekkel. A 3 órás bolyongást most 5 percben megmutatom, és kiderül, mit is láttam.

3 komment

Címkék: film london gay meleg film forgatási helyszín beautiful thing

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr724927271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tucat 2012.12.17. 01:13:21

Nahát! Hogy te milyen romantikus lélek vagy, oDeeey! Nem baj, jól áll neked. :)
De most, hogy elkalauzoltál bennünket a film forgatásának egyik helyszínére, arról is beszélhetnél, mi van veled: munka, életkörülmények, társasági élet meg efféle úri huncutságok.
Itt, Fé-Ázsiában közben forr a levegő: az egyetemisták és a középiskolások kezdik határozottan zokon venni, hogy hülye gyereknek nézi őket a "szabadságharcos", össze-vissza beszélő, hazudozó kormány, és szinte mindennap utcára vonulnak. Kissé aggódom miattuk, mert egyre erősebben mozgolódnak a "kölyök- és jövőellenes", szélsőséges erők is, és félek, hogy a kölykök előbb-utóbb konfrontálódnak velük. De ha csak a haja szála meggörbül egynek is, tucat felfesti a harci színeket a pofájára, és kiássa a csatabárdot, annyi szent!
A te életed biztosan békésebben csordogál, remélem, szólsz is róla néhány szót. :)

oDeeey 2013.01.09. 23:18:33

@tucat: romantikus lélek??! :D Hát eddig nem tudtad? :D
Beszéltem arról is, lásd főoldal ;)
Nem akarom hallani a Fé-Ázsiában zajló történéseket, köszi. Csókoltat oDeeey. ;)

tucat 2013.01.09. 23:41:34

De, tudtam.
jól van, na, azért pár információ-morzsát még csak le tudsz nyelni az óhazádról... :S :D

Csókoltat? :O Csak nem harapófogóval? :D
Megállj, csibész! Nagyon ficánkolsz! :D

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása