guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

A Jobbik és a melegek, avagy a perverz ganaj esete

2012.04.20. 23:32 oDeeey

A legutóbbi születésnapi bejegyzés után most jöjjön egy kicsit aggasztóbb és kevésbé vidám poszt. Történetesen ami hatalmas meglepődést okozott nekem, és enyhén fel is háborított. A hvg számolt be róla, hogy a Jobbik bebörtönözné a melegeket...

A blogon és magánszemélyként sem szívesen politizálok, de most ezúttal mivel melegeket érintő témáról van szó, úgy gondoltam leírom a véleményem.

Épp a szülinapi videót készítgettem serényen (cirka 5 óra munka) amikor is arcon vágott a hvg cikkje, melyet olvasva egyből az oroszok jutottak eszembe. Nálunk is ilyen baromságot terveznek? Mi a franc? Na nézzük csak...

a tizennyolcadik életévét betöltött személy, aki „más azonos nemű személlyel folytatott szexuális kapcsolatot (fajtalanság), illetve egyéb más szexuális magatartászavart nagy nyilvánosság előtt népszerűsít, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő

Forrás: hvg.hu 

HE? szexuális kapcsolatot népszerűsít? magatar... micsodát? magatartászavart?

Ja, hogy arról van szó, hogy a Jobbik azzal sincs tisztában mit is jelent a homoszexualitás, merthogy ez nem magatartászavar, az biztos. Nem teljesen értem a fenti vádakat. Szerintem a melegek nem - de a heterók sem -  szoktak nyilvános helyen szexuális kapcsolatot létesíteni vagy ezt hangosan nagy tömeg előtt híresztelni... Bár épp tegnap voltam egy megyeszékhelyű városban ahol kb 9 fiatal (16-21 éves) heteró párt láttam, akik egymás karjaiban nyalták-falták (csókolóztak, tapiztak) egymást: a plázában, a sétálóutcán, a padokon, és a buszon is. Akkor hogy is van ez? Nyilván úgy, hogy a heteróknak szabad, csak a melegeknek nem. Miért van olyan érzésem hogy ez enyhe diszkrimináció?

Nem sokkal később a Jobbik próbált hárítani, hogy nem úgy volt az, mert emígy volt, félreértették a tervezetet, és csak azt zárnák börtönbe aki csókolózik az utcán vagy ha a média meleg műsorokat sugároz, csak ne lehessen követendő példaként népszerűsíteni... Hát ez kész. Szerintem egyik szavuk üti a másikat, mert kb folyamatosan ugyanarról beszélnek, csak nem veszik észre.

Az LMBT szövetség kiakadt, jött a következő hír. Hát igen, én is kiakadtam, nem csak ők. Hogy mi lesz ennek az egésznek a vége, hát nem tudom. 

Mindeközben gondoltam utánanézek milyen blogokon írnak ezekről, és milyen visszhanggal. Találtam is egy olyat, ahol a szerző reálisan közelítette meg a témát, és szimpatikusnak találtam. A kommenteket már kevésbé, mivel elég sok homofób volt jelen, akik ezúttal is ontották magukból az előítéleteket.

Próbáltam bekapcsolódni a melegek oldalán, és szép szóval elmondani a véleményem, megpróbálni felnyitni a szemüket... hát rájöttem idővel, hogy teljesen felesleges volt, mert őket lehetetlen meggyőzni.

ganaj.jpg 

A véleményemre pár órán belül kaptam is egy választ, melyben egyből le lettem perverz ganajozva. OK. Egy ideig nem hagytam magam, majd inkább úgy voltam vele, hogy hagyjuk, mert úgy gondolom csak értelmes emberekkel jó vitatkozni, az ilyenekkel nem.

No mindegy, ez van, ezt kell (?) szeretnünk. Bár nem muszáj, én sem fogom, és terveim között szerepel, hogy egyszer csak elhagyom ezt az országot, mert már nagyon elegem van az emberekből, a kormányunkból és a kialakult helyzetből, a párkapcsolati-megélhetési körülményekből is.

4 komment

Címkék: politika kormány meleg jobbik diszkrimináció bűn előítéletek életszínvonal

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr284463796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JayCircus 2012.04.21. 00:35:37

Fasz egy kommunista ország ez!!!:@@@

Ginpei 2012.04.22. 22:16:33

Az az igazság, hogy igazad van abban, hogy bizonyos típusú embereknek hiába mondasz bármit, hiába próbálsz ész érvekkel vitázni, meg stb.. Az ilyen emberek szem ellenzőt viselnek és nem érdekli őket a dolog. De pont ma gondolkoztam el azon, hogy elmenni se lehet az ilyeneket mellett bedugott füllel, mintha engem nem érintene, mintha rám nem vonatkozna, mintha nem is lenne.

Engem ma ez szíven ütött:

www.origo.hu/itthon/20120420-a-facebookon-vivjak-a-politikai-csatakat-a-fiatalok.html?beuszo

Mailen kaptam a linket, és most annyi minden van bennem ezzel kapcsolatban, de személyeskedni ugye nem akarok, majd talán ha kicsit letisztultak a gondolataim elmondom. Most csak annyit: emellett nem lehet szótlanul elmenni. De akkor mit tegyen az ember? Nem tudom. Ki mehetsz felvonulni, de annak sincs sok foganatja, meg nem is tudom, itt is van egy olyan nagy egyenetlenség a felvonulással kapcsolatban, de majd legközelebb elmondom, ha esetleg érdekel valakit, mire gondolok.

tucat 2012.04.23. 04:33:46

@Ginpei:
Rövid böffentés és válasz erre is, meg arra is, ide is, meg óóóda is:
Nem kommunista ország ez, hékás! Ha az lenne, nem lenne ilyen "f*sz". ;) Persze, ha tényleg kommunista lenne, nem pedig olyan, amilyennek pl. a sulikban, meg mindenütt lefestik a dolgot, meg, persze, azokat is (napi politikai érdekből, hogy könnyebben leüthessék a tábláról a figurákat) kommunistának titulálják, akiknek kb. annyi közük volt a kommunizmus eszméihez, mint nekem Örzse néni bármely mirha illatú, keresztyén alkatrészéhez (nyugi, ne irigykedj, nem tapasztalatból tudom, csak intuíció), akit kevés híján megölt ez a kis "perverz, ganaj gazember", oDeeey! :D :D :D :D :D Mert, hogy szemmel láthatóan úgy hatott a mamácska (ha az, mert lehet homofób kicsi fiúcska is ám! ;)) vérnyomására, mintha maratoni versenytávon hajszolta volna végig szegényt, s a vérnyomása Guiness rekordokat döntögetett. Túlélte. Ezúttal még, mert ahogy ezt a kis gazfickót ismerem, nem nyugszik addig, míg oda nem juttatja, ahová a jelek szerint vágyakozik is szeretően gyengéd, megfáradt szívével: a teremtőjéhez (pokol, vagy mennyország, itt egyre megy). :)
Látjátuk feleim, mik vogymuk, isa pur es homu vogymuk... De azért ideiglenesen, pár évtizeden át, perverz ganaj módon viselkedünk egymással, mert valamiért ez jó nekünk (hogy miért, arról már sokat dumáltam itt (is), a különböző bejegyzések alatt). Hogy ki kivel, mikor, miért..., hát, mikor kivel, mikor miért és hogy. Most éppen így. :D

Másfelől pedig, már hogy a perverz, ganaj ménkűbe' ne érdekelne, hogy mi a véleményed a dolgokról, példának okádék a melegfelvonulásról, Ginpei! Ha nem érdekelne, akkor mi a máter Elizabetta csimbókos keresztény valagáért ólálkodnék itt hajnalok hajnalán, míg te a nyúlós nyáladat a párnádra csorgatod? Ki vele!
Figyelek ám, ha nem is mindig vakkantok! ;) van itt bőven meló, mert:
Szegény oDeeeynak is itt vó'na a hona,
Ha nem vó'na jobbik, meg nem vó'na Vona.
Te, meg, fiam Gispei,figyeljél csak oda,
Mer' a ganaj Tucat, ím, kérdőre vona!
Szóval, ki vele! mi a helyzet azzal a meleg méltósággal? Vagy a menettel? Vagy mindkettővel? Van valami összefüggés? Nincs? Ha igen, mi? Ha nincs, miért van? :D
Félre Semjén! Félre Harrach!
Kivirágzik még a parlag!
Sok sarat hord el a Zagyva,
Ne engedjük be az agyba!
Ijujjujjujj júj! (Töke van a menyasszonynak! :O :D)
Ez csak amolyan vőfélyi lakodalmas rigmus, vegyük úgy, na! Józan vagyok, mint mindig, csak hülye, mint (majdnem) mindig. Születetten, szóval semmi gáz, nyugi! :D
Legyetek mérsékelten jók, Örzse néni kis kedvencei! :D És örüljetek, hogy ilyen intenzitású érzelmeket indukáltok a megfáradt szívű, keresztényi Zemberekből! ;)
Nnna! :D
Há' nem könnyebb így? - De. - Akkor ezt megbeszéltük. :)
Mesélj csak szépen, Ginpei! Mondom, figyelek! De csak semmi lámpaláz! ;)
Majd jövök még, de ettől ne menjen el senki életkedve, oké? Különben is nevelhető vagyok - ha nehezen is. :D

tucat 2012.04.23. 06:19:25

@Ginpei:
M'ért vagy hát szomorú, kicsi Ginpei!
Légy inkább mérsékelt jó bor' ivó!
Kóstoltam: keserű az a gin, mely
Ifjak gőzét szítja, lásd: Origo!

Mert nagyon éhes a Zemberi falka,
Enne, de fél is: húz a királyhoz.
Ám sok a herceg, a Zember balga:
Hercege csörtet, vágya viszályt hoz.

Jogarért párbajt vívnak a várban;
Putritetőkön korhad a zsindely,
S nem férnek meg alatta se hárman,
Se négyen... Így megy. Érted-e , Ginpei? ;)

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása