guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

A melegfelvonulás, a melegek gyermekvállalása ellen, vagy mellett??

2012.06.08. 19:44 oDeeey

poll.jpgIsmét eltelt 2 hónap, így az utóbbi két szavazásom bemutatása következik. Áprilisban a felbukkant melegfelvonulást zargató hírek miatt (is) úgymond aktualitását nyerte hogy megkérdezzelek benneteket arról, hogy szerintetek kell-e melegfelvonulás. Májusban pedig a gyermekvállaláshoz kapcsolódott kérdésem.

 

5. A melegfelvonulás mellett vagy ellen vagy??

Az eddig legtöbb szavazatot kapott kérdésem! Nem csak a heterók körében, de a meleg társadalom köreiben is megosztja az embereket ez a kérdés... Hasznos? Felesleges? Csak árt inkább, mint használ??

A kérdésre 113 voks érkezett, ebből 45-en mellette, 21-en ellene, 41-en közömbösek ezen kérdést illetően, míg 6-an egyéni választ adtak. A 6 egyéni válasz között olyanok szerepelnek, mint pl. "Mellette, de smink nélkül"; "Nem vagyok meleg ellenes, de nem értem a felvonulás lényegét...:/:)" vagy "Az emberi (és meleg) méltóság csendes és szolíd menete mellett." Én a saját véleményem már kifejtettem egyik bejegyzésem alatt, kommentben, és szerintem az volna célravezető... csak hát... lehet, túl nagyot merek álmodni.

6. A melegek gyermekvállalása mellett vagy ellen vagy?

A másik kényes téma. Mivel sokan közveszélyesnek tartják a melegeket a gyermekekre nézve, így igazán kíváncsi voltam, Ti mit gondoltok erről. Én személy szerint amellett vagyok, hogy egy melegnek is ugyanúgy legyen joga házasságot kötni, és gyermeket vállalni, ha azt kívánja.

Hallani fura megoldásokról mint például egy leszbikus és egy homoszexuális pár "összefog" és négyen lesznek a gyermek szülei, az egyik meleg fiú az apa, az egyik leszbikus lány pedig aki megszüli a gyermeket. Ugyanakkor véleményem szerint ez egy egész jó megoldás. Bár simán az örökbefogadás is egy járható út lehet(ne). Jómagam már elmondtam, hogy egyelőre amellett vagyok, hogy gyerek nélkül szeretnék majd élni... de ki tudja, hogy 10-15 év múlva nem-e meggondolom magam.

No, de jöjjenek a számok! A voksolók (67) közül 45-en a melegek gyermekvállalása mellett, 6-an ellen vannak, 13-an közömbösek ezt illetően, és 3-an pedig egyéni választ adtak. Érdekes. :)

A szavazások nem reprezentatívak, az összes eddigi szavazás eredményei megtekinthetőek ide kattintva.

 

Szólj hozzá!

Címkék: melegek másság gyermekvállalása meleg-felvonulás

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr954574153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása