guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

Boldog Mikulást!! :)

2011.12.05. 21:54 oDeeey

Minden Kedves olvasómnak Boldog Mikulást kívánok!! :)

385130_10150418309822858_775652857_8762871_615422305_n.jpg

Kinek mit hozott a Télapó???

8 komment

Címkék: meleg beautiful srác

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr363441189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tucat 2011.12.05. 22:46:08

Na, de kedves oDeeey, kérlek!
Megszeppentem kissé a képtől, mert a rajta látható fickó már-már elég csinoska ahhoz, hogy akár én is lehetnék, s nem tudtam elképzelni, honnan a fenéből tettél volna szert ilyesmire. :D
Aztán megnyugvással felsóhajtottam: aggodalomra semmi ok, ez nem én vagyok!
Szegény ördög hasonlít egy kicsit rám, nem tehet róla, de legalább jó a sapkája! Az is valami...
:D

A kérdésedre válaszolva..., hát..., izé..., nem kaptam virgácsot. Se influenzát, se infarktust, és ez remek, nem? ;) :D
Amit igazán szeretnék, azt úgyse kapom meg, pedig hogy kifényesítettem a cipőmet - szólt a durcás tucatgyerek, s aztán sértetten-morcosan jó éjszakát kívánt. :D
Dehogyis sértett, dehogyis morcos! Örül, hogy itt lehet, a kis nyomorult! Mert ez a mikulásajándéka is! No, nem az a félmeztelen mikulás, hanem... Na, jó éjt! ;) :D)

tucat 2011.12.06. 00:14:06

Egy kis ajándék a szegedi tálapótól:
(Jingle bells, jingle bells, jingle all the way!
Oh, what fun it is to ride in a one horse open sleigh...)

Teljesen liberális műfordításban (csak a refrén ritmusára):

Csing-ling-ling, ím, eljött oDeeey télapó!
Subáját, szakállát belepte a hó.
Ahol él, messzi, de csuda hely az ott,
Erdő, rét, s maga is jól behavazott!

Bár lennék kisfiú, s hozzá bújhatnék!
Kérlelném: reggelig hadd maradjak még!
Mosollyal biztatna: jól van, kis legény,
Fordulj meg, simulj, mert térded túl kemény!

Nem fáznék, subája melegítene,
S jó szíve ritmusa milyen víg zene!
Hogy hívnak, Télapó? - Neked csak oDeeey.
S reggel így ébrednénk... In a One horse open sleigh!

Lehet, hogy nem a legjobb fordítás. Ha valakinek jobb ötlete van, ne rejtse el! ;)

Télapó! Te jóságos vagy, ugye nem zavarsz el? Olyan jó itt veled! Kérlek! hadd maradjak még! Nem vagyok ám én annyira rossz gyerek, csak néha, amikor (túl) jól érzem magam, akkor szűk a bőröm, feszül, s hogy ki ne repedjen, pörgős táncba kezdek. :) Intézzük el pár virgácssuhintással a dolgot, kérlek! De ugye, maradhatok? Nem bújok a subád alá, ígérem! A szakálladat se rángatom.
Álszakáll? Nahát! :O xD

tucat 2011.12.06. 23:21:50

Kicsit aggaszt a csend. Lehet, hogy oDeeey Mikulásnak nem volt még ideje se elzavarni, se marasztalni? Nem baj, kivárom szépen a soromat, türelmes, kitartó és alapvetően szófogadó gyerek vagyok. Remélem, a kedvenc Mikulásom is így tudja... :) Meglátjuk. Azé' izgulok kicsit, pedig annyira jó akarok lenni! Lehet, hogy nem mindig sikerül, mert éppen igyekezetemben verek le néha pár poharat...? :S
Jaj, Mikulás! Hidd el, tiszta szívvel, szeretettel készült neked az a kis, ártatlanka ajándék! Azt mondod, pajzán, csiklandós kicsit? Elismerem. De te vagy az ihletője, meg aztán nézd csak meg azt a Mikulást is azon a fenti képen! Na, ugye...? Hát ahhoz is viszonyítsd a csomagocskát, szépen kérlek ! :)

KisPoczok · http://kispoczok.blog.hu/ 2011.12.06. 23:47:43

Zseni azt ígérte, hogy meglep valamivel Mikulás alkalmából. Küldött is egy hasonlóan lenge és szokatlanul fiatalos Mikiről egy képet.

Délután találkoztunk. Egy fél szatyornyi édességet rejtett a kistáskája. Hiába. Rajonganak érte a csajok a munkahelyén. Megértem őket. Szelíd és nyugodt természetű, mint egy ma született páfrány. Jó lelkű és szorgos a kincsem, amit rengeteg szénhidráttal viszonoztak.

Ezután a főutcán elővesz nekem egy 20g tömegű kis csokit. Munkaidő alatt kiszökött, hogy Nekem vegyen valamit Mikulásra. Trüffel krémmel töltött étcsokoládét kaptam. A közlekedési lámpánál piros volt. Éppen a karácsonyi, 15 éve használt városi fényeket rakták fel a zebrán álló daruból, amikor ez történt. Szóval átadja csillogó szemekkel és várja a hálás köszönömöt. De én olyan kis rohadék hatásvadász vagyok ám!
(Ezt ő is tudja szerencsére! Meg van, hogy nem is bírom ki nevetés nélkül a látottakat és olyankor nagyon tud utálni engem! Aztán meg nagyon szeretni, de ez már olyan "fúúj"-os téma, így hagyom is abbafele!)
Szóval melósok előttünk, az utcán a népek, a lámpa piros, ő csokit ad és vár.
Erre én hatásvadászni kezdek.
- Csak ezt a kis sz*r csokit érdemlem meg? Ez a meglepetésem, amit ígértél? Neked meg ott van egy valag mindenjó a kistáskádban és csak ezt kapom?
Zseni ereiben megállt a vér. Nézett úgy, mint aki ki szeretné mondani, de nem tudja: Az előbb még semmi bajod nem volt! Meghibbantál?
De nem bírtam tovább és nevetni kezdtem. A darun lévők is, akik hallgatták ezt a műbalhét. Na, ekkor én hagytam abba hirtelen. Ezen Zseni kezdett el nevetni. A darusok, miután átmentünk a zebrán, még mindig mosolyogtak, de már azon, hogy zavarba jöttem. Mikulás-vörös arccal mentünk ügyintézni, majd később egy cukrászdába.
Később a cukrászdában elmondta, hogy a lenge ruhás mikulást szeretné majd alkalom adtán eljátszani nekem. Viszont azt kérte, hogy karácsonyra ne költekezzek ki, mert tudja, hogy nem vagyok jól eleresztve pénzügyileg. (Olyan szépen fogalmazta meg, hogy sz*rul állok!) Csak egy dolgot kért tőlem. Egy piros masnit.
Ezt nem értettem. Felhomályosított.
A piros masni rajtam legyen. Csak az és semmi más.
Megígértem (persze hazudtam neki, mert ajándék nélkül nem ússza meg!) és a részleteket kezdtük el megbeszélni a csínónk és a burgonyás fánkok társaságában.

Összességében tehát kaptam egy Trüffelkrémes csokit - ami nekem nagyon ízlik - és egy vad karácsonyi este receptúráját. Virgácsot viszont nem. Pedig hát... :)

tucat 2011.12.07. 03:17:47

@KisPoczok:
Ejnye! Nem való és veszélyes a közjó érdekében a magasban szorgoskodó munkásembereket csiklandozni, akik perceket napokká téve fáradnak székes fővárosunk feldíszítésén, mely metropolis az ékszerek nélkül lenne, mint egy erőlködő, kemoterápiától tar ló, s a népek nem özönlenék el az egymás iránti olthatatlan szeretettől vezérelvén, a kisiklott villamosoktól is oly kedélyes köztereket.
Kezdem sejteni, miért van ott, Nagyfaluban annyi darubaleset... Az egyes vilihez nincs semmi közötök? ;)
Ami pedig a szalagot illeti... Nem, most már inkább aludni megyek. :D

KisPoczok · http://kispoczok.blog.hu/ 2011.12.07. 14:39:51

@tucat: "tar ló, s a népnek" - Nincs nekünk elég bajunk? :) Látens Tarlós fan! :)))

Egyébként maszkimum akkor veszélyeztetném a BP városában darukon, vagy darvakon munkát imitáló jó munkás embereket, ha valaki rögtön megmobilozta volna nekik a kisvárosban alattuk zajló eseményeket. De ez annyira nem volt érdekes szerintem, mert nem kerültünk be az esti Kókuszba, meg egyéb hasonló hír/alhír műsorokba.
Egyébként szeretem ezeket a darus mukikat nézni, ahogy dolgoznak. Új perspektívában látják a várost.
Van is egy kedvencem köztük! Az Iván.
Nem.
Nem a Rettegett! (hülyén is nézne ki, ahogy reggelenként a trojkájával megérkezne a városgarázdálkodáshoz, majd kucsmában a fején, kezében égőfüzérrel elindulna a fő utcába karácsonyi hangulat teremteni)
Az én kedvenc Ivánom a Darvas.

További szépeket!
Kis D.K.Sz.K.Poczok
azaz
Kis Daruso/Darvasok Közül a Színészeket Kedvelő Poczok

tucat 2011.12.07. 21:59:06

@KisPoczok:
Nem értem, igaz, nem vagyok PC-guru... Az oldalsávban látom a hozzászólásodat, és e-mailben is megküldte a blog, de itt nincs, hiába görgetem az oldalt le, s föl, koppanásig.

Tarlós fan! Ja! Emlékszem még arra is, hogy pár éve mekkorát alakított a főfiú az Óbudai-szigettel kapcsolatban: szegény, azóta megboldogult Vér András pszichiáternek is nekiment, azt állítva, hogy a szigeten (a Szigeten :)) felállított meleg információs sátor árt a kamaszoknak, mert az egyik oldalon gyanútlanul besétál a "normális", heteroszexuális (így mondta) kamasz kölyök, a másik oldalon meg kiszédül a buzi (így mondta). :D Na, ez az agytröszt fószer ma a ti polKármesteretek! Jó választás, jó vásár volt, nem igaz? ;) :D Csinálják is ott fent a nagy fényt az egész országnak, hadd lássa a parasztja, mibe fullad bele! A Szaharába... :D Oszt' még vígan tapsikol is hozzá... Lelkesedik... Önnön bölcsességének az ő vakító fényinél... :D Mikor kel már a nap? Mer' nekem az ő fénye kell, inka..., inkább.

Tarlós fan! Come now! :D Egy természeti képben szép az, mondjuk tarló, fa, szalma, meg széna és szivárvány... Úgy igen.

Itt nem látom, de a blog üzenete szerint írod, hogy a kedvenc Ivánod nem a városgarázda, hanem A Darvas. Emlékszem még a régi időkből, mecsoda peszkos (tényleg: a magyar "piszok" szó a homok, por jelentésű szláv "peszok" átvétele, bár a Bárczit követő, megújuló, komparativista nyelvészeti irányzat vitatja ezt, pedig nem kéne, mert mind jelentéstanilag, mind pedig a nyelvfejlődési szabályok alapján igazolható az összefüggés) kommenista nótákra fakadt a jó öreg, valami ilyesmi: zsgyí menyá i ja vernúsz... Persze, cirill bötvekkel jobban nézne ki. Ja, meg valami trojkáról is beszélsz. Tudom ám mi az: csilingelő orosz faszán! Látod, KisPoczok, vidéken is van ám kultúra! Há'! :D

Csak tudnám, hogy az én legkedvesebb Mikulásom, oDeeey merre jár! Kemény, tökös legény vagyok, úgy tudom (mondják), de néha megroggyanok a mellkasomban jelentkező fájdalomfélétől, ha eltűnik. Csak remélni tudom, hogy kellemes programok kötik le a figyelmét, s az idejét. Ha így van, akkor minden rendben. Fogalmam sincs, miért, de nagyon megkedveltem ezt a kis legényt, és bezony meg-meggyötör a hiánya pár nap után. Nem szoktam ennyire őszinte lenni, nem is értem, mi vitt most rá... Remélem, nem kell majd keservesen megbánnom!
Mit szólsz, oDeeey Mikulás? :) Ha rám ordítasz, vagy jó nagyot rúgsz belém, azért is hálás leszek, csak törődj egy kicsit velem! ;) :D

tucat 2011.12.07. 22:00:59

Na! Láss csodát: amint elküldtem a hozzászólásomat, megjelent az előzmény is. Hm. Van még mit tanulnom... :)

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása