guyinshirt

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog

Egy fiatal meleg srác történetei, nemcsak melegeknek!
A blog célja, hogy betekintést nyerj egy meleg fiú mindennapjaiba, véleményébe, közelebb kerülhess ahhoz, hogyan éli életét, és megértsd, miért nem kellene elítélni a melegeket.

A szerző idézetei

"Van, akinek a kék a kedvenc színe, van akinek a piros, olyan is akad, aki mindkettőt szereti!" meleg-leszbikus-biszexuális

Írj privát üzenetet a blog szerkesztőjének!!

Várom az üziket az

odeeeys kuki gmail.com-ra! ;)

A kuki alatt értsd:  @

Akiket én olvasok...

Friss kommentek

Linkpartnerek

Extra long weekend - érzések, gondolatok

2012.05.02. 00:03 oDeeey

Éljen május elseje! A hosszú hétvégére tervezett programjaim mindegyike bejött, és sikerült jól eltölteni a napokat, pontosan úgy ahogy elterveztem.

plan1.jpgEzért egyszer egy ismerősöm le is szólt, hogy én túlságosan is előre megtervezetten élek... hogy nekem nincs egy véletlenszerű történés sem a napomban. Azóta sem értem, mi azzal a baj, hogy szeretek eltervezni dolgokat, és véghezvinni őket. Nyilván nem olyan szinten tervezek, hogy percről percre adásmenet szerint minek kell történnie, csak egyszerűen pl hogy holnap bemegyek majd a munkaügyibe, meg veszek csavart a vasboltban.

Szóval a long weekend-re tervbe vettem hogy:

  • szombaton egy 3 év után felbukkant jóbarátommal találkozok, és átbeszéljük az elmúlt idő történéseit, valamint előbújok neki;
  • vasárnap hobbifotós hajlamaimat élem ki magaslati levegőn;
  • hétfőn kutyázok a menhelyen, este meg fáklyás felvonulás barátokkal;
  • kedden pedig természetjárás.

Nos a szombat jó hangulatban telt, jó érzés volt visszakapni egy már majdnem elfelejtett régi barátot, akivel sorstársak voltunk a diszkriminációban (és lehet hogy ezért lettünk szoros barátok) a már említett középiskolás évek alatt - ő a származása (roma) miatt, én pedig a nemi identitásom miatt. Sétálgattunk, beszélgettünk majd egy parkban helyet foglaltunk és úgy éreztem, itt az alkalom. Felhoztam neki azt hogy számomra milyen is volt az a négy év. Majd hogy a barátnőm kapcsán rájöttem hogy tényleg meleg vagyok. Az első reakciója az volt, hogy "áh nem, ez biztos nem így van, csak beképzeled"... Tudatosítottam benne, hogy nem képzelem hanem tudom, elmondtam hogy már kamasz korom óta éreztem csak elnyomtam, és hogy mára már elfogadtam. Arra nem gondoltam, hogy keresztény ember lévén következik a vallásos megközelítés... de már kitanultam ezt a szakmát, és az imák Bobbyért-tal érveltem. Több mint egy órás vita - de baráti hangvételű vita - után arra jutott, hogy valószínűleg Isten most épp azért adta neki ezt a lehetőséget hogy ide jöjjön ebbe a városba, és megtudva ezt megváltozzon a véleménye a homoszexualitásról. Egy jelként tekint rá, hogy másképp kell gondolkodnia a meleg emberekről.

Másnap egy tízemeletes panelház tetejéről fotózhattam tájképeket, és panorámát. Igazán izgi volt!

Hétfőn délelőtt ellátogattunk anyuval a kutyamenhelyünkre - rendszeresen szoktunk kijárni oda - mivel panelban lakunk és ott nem tartanánk kutyát, viszont imádjuk őket, és ha örökbe fogadni nem is, de sétáltatni megyünk.

Este pedig összeröffentünk a baráti társaságunkkal, majd fáklyás felvonuláson vettünk részt, melyet koncert követett. Egy helyi zenekar játszott, egész jók voltak. Viszont ahogy telt az idő, csak annyit láttam a barátaimból (akik közül csak 1 személy nem a barátnőjével érkezett), hogy csókolóznak, úgymond nyalják-falják egymást... Örültem én annak, hogy legalább ők jól érzik egymást, de aztán még éjfél előtt elindultam hazafelé. Nem volt kedvem tovább maradni, akárhogy is de hiányzott a meleg társaság, még ha csak online is, de msn elé vágytam.

A mai nap pedig mivel ismét csodás és gyönyörű napos időnk volt, kerékpár túráztunk egyet.

A hosszú hétvége alatt pedig egy új meleg bloggerrel ismerkedtem össze, elmondta hogy ő is elkezdett írni egy blogot. Beleolvastam, és bizony le voltam dermedve hirtelen hogy mennyi hasonlóság van kettőnk élete között... kb 10-15 dolgot kapásból fel tudtam neki sorolni, ami kísértetiesen hasonlít, meg ha beleolvastok ti is észreveszitek majd a bejegyzéseken. A lényeg a lényeg, egy új tehetséges kolléga - Jacob Queer - által írt meleg blog olvasója lettem: http://jacobqueer.blogspot.com  ;)

 

3 komment

Címkék: blog barátok kutya vallás meleg diszkrimináció hobbi hosszúhétvége bobbyért

A bejegyzés trackback címe:

https://elni-es-elni-hagyni.blog.hu/api/trackback/id/tr304483157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tucat 2012.05.02. 21:57:43

Valóban szép, értékes, a meleg fickók érzelemgazdag agyműködését is tükröző programok voltak ezek. :) A parki padon zajló romantikus és meghitt hangulatú ismeretterjesztésnek is lélekemelő hatása volt, és nem mellesleg közelebb húzódhattak egymáshoz a diszkrimináltak - legalább ott, a padon, de a jelek szerint lélekben is összeolvadhattak: felismerték egymásban azt, ami teljesen közös bennük: emberek. :) Igazán rendszeresíthetnél magadnak egy szószéket abban a parkban, amelyről aztán hetente egyszer, szigorúan megtervezve, természetesen, ;) embermentő és ezzel közösségformáló beszédeket tarthatnál a sokaságnak. Az időközben a füledet megütő, távoli kopácsolás ne zavarjon, azt a park egy másik zugában az ácsok művelik, miközben összeütik a keresztet az új, kisvárosi messiásnak. :D
Tudom, most megint azt mondod majd, hogy gúnyolódom. Pedig nem, inkább csak csipkelődöm - nem is lennék tucat, ha nem élnék (pofátlan infantilizmussal vissza :D) a lehetőségeimmel -, de az idétlen vigyorom mögött valódi elismerés és tisztelet lapul, olykor alig észrevehetően, meg a mellkasomban is különös, de cseppet sem kellemetlen termikus változást érzek. :D Most is, és valami ilyesmit is (nem először): ({).
Nnna. ;) :D

Ami meg az egymást nyílt színen, orálisan koptató emberféléket illeti, vannak dolgok, amelyek ter-mé-sze-te-sek, mármint az ő számukra, de gyanítom, ha ott, azon a helyszínen, közöttük, lett volna partnered, akivel ugyanazt teszed, amit éppen ők egymással, az cseppet sem zavarta volna őket, a többségüket biztosan nem. Nemcsak azért, mert "szintén zenész" (ők is ezt teszik), hanem azért sem - és főleg ezért -, mert nem érzik magukat kirekesztve a boldogságból, van kivel, van hol, s mindezt legálisan meg is tehetik. Ha tehát te is, akkor sem keletkezik bennük kellemetlen, az irigység által gerjesztett fájdalom és frusztráció, ezért tesznek rá, hogy te, meg én, meg Andris, meg Peti... Vili, ugye? Ugyanez a lelki mechanizmus működteti az élemedett korú, főleg nőnemű és isten igéjén nevelkedett embereket, amikor a felháborodástól fuldokolva ledorongolják az utcán egymásba csavarodó párokat, megpróbálván felkelteni bennük a keresztényi jó erkölcsök (?) iránti tiszteletet, amelynek a valódi célja sokkal inkább az, hogy ne az orra előtt műveljék ezeket, mert az neki bizony a hiány és a letűnt idők iránti nosztalgia fájdalmát idézi meg. Röviden: irigy szegénykém, de ezért ne hibáztassuk, hiszen ember, aki fájdalommal éli meg nemcsak az elmúlását, hanem azt is, hogy valamilyen szükségletét nincs joga/lehetősége kielégíteni úgy, ahogyan másoknak igen... S ha belegondolsz, akkor a homofóbia egyik, nem is lényegtelen gyökérszálát is felismerheted a jelenségben. Ugye? :)

Na, a végére csak elszexuáltam a szöveg hangulatát, de egy ilyen hosszú és tartalmas hétvégi program után talán nem lesz ebből akkora baj. Ugye? ;)
Kárpótlásul pedig:
({)

És ne tessék a fiatalúrnak azt gondolni, hogy ez üres, tét nélküli formaság (jó, jelenleg valójában veszélytelen és tét nélküli :)), mert komoly átélés van mögötte, és ezer szerencse, hogy a fülem éppen ott van, ahol, mert különben ilyenkor én lennék a viccbéli széles szájú kis béka!
Nnna! :D
De tényleg, na! :)

KisPoczok · http://kispoczok.blog.hu/ 2012.05.05. 13:35:10

Remek és tartalmas hétvégéd volt. A spontanaitás azért tud okozni örömöket is. Nálam legalábbis eddig ez vált be. Ha tervezek és nem úgy alakul valami, akkor csalódottságot érzek.

Örülök annak, hogy egy újabb barátodnak sikerült előbújni! Biztosan nem volt könnyű az első néhány mondatot kimondani, még akkor sem, ha sejtetted, hogy nem fog megijedni a hallottaktól.

Gratula!

További szépeket!

Fabien (törölt) 2012.06.12. 07:10:16

Kíváncsi volnék a panorámákra, mivel magam is fotózok. Örülök, hogy természetkedvelő vagy. Még nem tudom, merre élsz, de ha a Börzsönyt szeretnéd megismerni, szólj, leszek a túratársad.

Élni, és élni hagyni - meleg fiú blog © 2011 - 2014.

süti beállítások módosítása